BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 15:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 540iA zmiana przełożeń...
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 19:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: PoznaĂą
Szukam wszelkich informacji dotyczących zmiany przełożeń w moim autku na wolniejsze, tak aby moja pięćsetczterdziestka była zrywniejsza, będę wdzięczny za każdą sugestię. Dodam że przy uzyciu opcji "szukaj" nie udało mi się znaleść żadnych konkretnych informacji. Dzięki i pozdrawiam.

_________________
Na jakie auto byÂście zamienili ÂładnÂą 540'kĂŞ? Bo jakoÂś niemam pomysÂłu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 21:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
MAsz most 2,81 ..wiec mozesz wstawic spokojnie min 3,15 z E38 740 4.0 ....wiekszego skrocenia nie zalecam bo skrzynka moze zgłupiec

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 15 czerwca 2007, 17:48 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 17:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: PoznaĂą
Dzięki wielki za radę-już myslałem że będę zmuszony przeprowadzać doświadczenia we własnym zakresie... A czy orientujesz się może czy pasuje cały dyfer czy trzeba przełożyc talerz i atak do reszt oryginalnej? Dzięki i pozdr.

_________________
Na jakie auto byÂście zamienili ÂładnÂą 540'kĂŞ? Bo jakoÂś niemam pomysÂłu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 17:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
w E32 przy zmianie na 3,15 z 750 trzeba flansze przełozyc, w E39-38 niestety nie wiem bo nie znam nikogo, kto sie bawil tematem :) ale moze jest podobnie

pozdrawiam

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 18:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
ja sie moge zamienić z toba na MANUAL bo wole automat

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: PoznaĂą
robert napisał(a):
ja sie moge zamienić z toba na MANUAL bo wole automat

Ja też wolę auto-tip-tronic'a....

_________________
Na jakie auto byÂście zamienili ÂładnÂą 540'kĂŞ? Bo jakoÂś niemam pomysÂłu....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL