Witam
Jeśli mechanik używał maszyny do nabicia klimatyzacji na pewno nie użył azotu. Maszyna sprawdza szczelność instalacji podczas wykonywania próżni w układzie. Nawet gdyby użył azotu to czujnik ciśnienia ( presostat) nie pozwoliłby na prace sprężarki. Presostat w takim wypadku robi przerwę w układzie sterowania klimatyzacji ( sprawny jest normalnie zwarty). W układzie freonowym klimatyzacji cisnienie panujące w układzie wysokiego cisnienia HP jest na poziomie około 12 bar a robiąc próbę szczelności azotem układ jest azotowanym wiekszym cisnieniem i ów presotat nie zezwoli na załączenie spreżarki. Jeśli sprężarka nie włącza się przyczyną może być brak freonu. Wtedy na załączenie sprężarki nie zezwala presotat niskiego ciśnienia LP. Częstym błędem fachowców, którzy nabijają klime jest nie sprawdzenie szczelności zaworków serwisowych na których bardzo często jest ulot freonu. Z jakiego rocznika masz auto bo po 98 roku wchodzi do instalacji okolo 780 gram freonu R 134 A a przed 98 rok ponad 1 kg freonu jesli nabił Ci zbyt dużo też nie pójdzie spręzarka ( presostat HP nie pozwoli)

pozdrawiam