BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 lipca 2025, 15:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problem z gazem
PostNapisane: 27 października 2011, 17:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e39
Witam. Mam problem z przełączaniem na gaz. Wyglada to tak.. Silnik osiagnie 30 stopni i wtedy powinien sie przelaczyc na gaz ale zazwyczaj tak nie jest,czasem przelaczy sie dopiero jak silnik osiagnie okolo 90 stopni. Moze ktos mail podobna sytuacje i jest wstanie mi pomoc?
Korzystajac z okazji mam jeszcze jedno pytanie. Co moze byc przyczyna szarpania silnikiem(M52TUB20) w przedziale 1500 - 2500 obrotow, a najlepsze jest to ze dzieje sie tylko na trasie,w miescie jest ok.
Proszę o pomoc i z gory dziekuje !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] problem z gazem
PostNapisane: 27 października 2011, 18:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
1. Wypada sie przywitac
2. Nalezy zakladac posty w odpowiednim dziale (paliwa i spalanie)
3. Podaj komponenty swojej instalacji gazowej (komp, wtryski, reduktor)
4. Wrzuc fotke instalki spod maski, szczegolnie jak nie jestes pewien komponentow instalki.
5. Jak masz staga to kup interfejs, bo pozne przelaczanie to albo zle ustawiony czujnik gazu (zly model w ustawieniach) albo tenze jest uszkodzony. Moglby tez byc zapowietrzony reduktor, ale to bys pewnie juz wiedzial. Malo prawdopodobne ale mozliwe jest ze masz ustawiona wysoka temp przelaczenia.
6. Szarpanie wystepuje na lpg czy na pb tez?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL