BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 03:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] 2.0m20 vs2.0 m50
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 12:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam
Chciałbym sie dowiedziec jakie sa roznice miedzy tymi dwoma "sercami",chce w mijesce mojego 1.8 m40 wsadzic m20 albo m50.Z m50 bedzie chyba wiecej przerobek,ale tego nie wiem.

Prosze o porade

pozdro


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2007, 21:24 przez kamil, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 13:48 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
Po pierwsze konstrukcja m20 jest starszą konstrukcją niż m50 ponieważ m20 wykonana jest w technologii 12V i aluminiowym kolektorem i 129KM,a jednostka m50 jest już o niebo lepsza jej korzenie są do dziś stosowane przez BMW,silniki te mają technologie 24V plastikowy kolektor i moc z rzędu 150KM,jeśli chcesz robić swapa w E36 to tylko i najwyłączniej zakładaj M50 ponieważ nigdy producent do E36 nie wypuszczał silników M20. Jeśli natomiast masz E30 to w oryginale były tylko M20,ale M50 w E30 jest lepsze ponieważ jest mocniejsze od M20,co do swapa z M40 to napewno komputer,wiązka,osprzęt silnika M50,skrzynia,tylny most,i zawieszenie tył bo pewnie masz bębny a przy takich silnikach są już tarcze,napewno łapy pod silnik są inne.To tyle jeśli coś pominąłem to mnie poprawcie ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 14:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
dzieki za info ,a do konca nie wiem co to jest swap :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 15:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
swap to z angielskiego- przełożenie, przekładka,zamiana itp

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 21:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
aha
:wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL