BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 lipca 2025, 10:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e46 2.0 d - po wymianie pompy paliwowej ciężko pali
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E46 2.0 D
Witam,
Czy mógłby mi ktoś doradzić co to może byc, a mianowicie chodzi o odpalenie auta (bmw e46 2.0d 2000r 136KM na pompie vp) kiedy jest lekko zagrzane, np kiedy wyjade z garażu, zgasze go i będę chciał go odpalic ponownie np po 10-15minutch - i tu pojawia się problem, długo trza kręcić, aż w końcu załapie, puści białą chmurę i wszystko później ok. Z odpaleniem zimnego silnika nawet po paru dniach nie jeżdżenia nie ma najmniejszego problemu lub kiedy pojeżdzi się i silnik złapie temperaturę wtedy równieżnie ma problemu z odpaleniem, problem powraca kiedy postoi pare godzin i silnik nie wystygnie całkowicie wtedy problem powraca... Autko jest po regeneracji pompy, sprawdzane u kilku diagnostów - nie pokazuje błędów, nowy aku bosh s5, wymianie filtrów paliwa. No zostały jeszcze tylko wtryski - teraz wlałem STP do czyszenia wtrysków, zobaczymy jaki będzie efekt.

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną??
Czytałem gdzieś, że przekaźniki znajdujące się pod schowkiem pasażera trzeba sprawdzić, myśli ktoś że to może wpływać na odpalanie w ten sposób>?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 2.0 d - po wymianie pompy paliwowej ciężko pali
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 16:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
dareknoga, nie wlewa się mixtur do czyszcenia wtrysków, znowu załatwisz pompe paliwa. Producent nie zaleca żadnych mieszanek. Wystarczy lać dobre paliwo, jakiegoś ultimate i nic się wtryskom złego nie stanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e46 2.0 d - po wymianie pompy paliwowej ciężko pali
PostNapisane: 1 grudnia 2011, 16:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Tomek-E46, bullshit. Paliwa ultimate - dobre :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL