emilkawa napisał(a):
Bez schematu macam po ciemku

mogę manetkę też rozebrać ale musiałbym wiedzieć na pewno ze idzie bezpośrednie połączenie do kostki licznika?
Nie masz bezpośredniego połączenia manetka kierunkowskazów - zegary w odniesieniu do świateł długich. (jest połączenie od OBC (manetka) X32-pin1--->X11176-pin13 (zegary) jednak jak pisałem wyżej to służy do zmian wskazań komputera pokładowego - średnie spalanie/zasięg na baku/średnia prędkość etc).
Od manetki sygnał idzie białym przewodem z kostki manetki (X32-pin7) do modułu świateł A3 (X12-pin13). Następnie moduł świateł włącza długie (X12-piny 8 i 35) i wysyła sygnał do modułu zegarów (moduł świateł A3 X12-pin21 ---> moduł zegarów A2 X11175-pin14) za pośrednictwem szyny K (K-Bus aka body bus), który to aktywuje niebieska kontrolkę od świateł długich w liczniku.
Na Twoim miejscu przyczyny szukałbym w samym liczniku. Dobrze byłoby sprawdzić poprawność komunikatów wysyłanych z modułu świateł do modułów podłączonych do K-bus, jednak skoro nie pali się tylko kontrolka od długich, można założyć, że komunikaty wysyłane są poprawnie, oraz sama szyna jest również sprawna.