Niestety panowie ale fakt faktem tu BMW się nie popisuje.
W E-30 była kompletna cisza nie było tyle plastiku co w nowszych modelach.
Zarówno w E-36 E-39 E-46 trzeszczą plastiki albo będą trzeszczeć zwłaszcza przy twardszym zawieszeniu.
Ja u siebie robiłem jazdy testowe rozbierałem po kolei to co wysłuchałem,że trzeszczy mocowałem smarowałem przyklejałem.
Stracone kilka jak nie kilkanaście godzin roboczych i kupę nerwów.
Chwilowo mam ciszę ale co jakiś czas odzywa się coś nowego co znowu muszę wyciszać.
Ostatnio znów odezwały się jakieś dwie rzeczy których nie mogę namierzyć.
Pomaga trochę usztywnienie nadwozia rozpórki itd.
Niestety w niewielu krajach są takie drogi jak u nas i tam problem nie występuje.
W tym temacie zdecydowanie lepsze jest Audi to trzeba przyznać tam spasowanie jest bardzo dobre i raczej nic nie trzeszczy od B4 przez C4 A6 i A8 tymi jeździłem i jest cisza żadnych trzasków z tapicerki a jak jakieś się pojawiają to są to raczej stuki czegoś zle zamocowanego/złożonego niż trzeszczenie ale łatwo to usunąć. Jeździłem przez dłuższy czas też Oplem Omegą B tam też jest kompletna cisza niestety w porównywalnym E-39 lubi coś zatrzeszczeć zwłaszcza boczki drzwi lub konsola środkowa. Wystarczy przyjrzeć się z czego wykonane są plastiki i staje się jasne po prostu nie są najlepszej jakości.
Rekompensuje to tylny napęd i mocne silniki czego Audi nie ma
