BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Ubywa płynu chodniczego w zbiorniczku
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 09:35 
silnik mojego auta to 3,0 D w e 38 730 jak jej daje w pedał to wtedy właśnie pojawia się problem z wodą
a ostatnio przydażyło mi się że po wyżej 4000 obrotów skrzynia ma problemy z redukcją biegów a przy prędkości 180 km/h wszczególności


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2007, 13:30 przez Wojtek P Bmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 12:50 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
jak jej daje w pedał to wtedy właśnie pojawia się problem z wodą


Sprawdziłbym zachowywanie się układu pod kątem wydolności w schładzaniu, co ma duży wpływ na przyrost ciśnienia w układzie i sam przyrost ciśnienia także......może być tak, że płyn wyrzuca poprzez korek z nadmiaru.
Możliwość wycieków także należy brać pod uwagę.

Cytuj:
po wyżej 4000 obrotów skrzynia ma problemy z redukcją biegów a przy prędkości 180 km/h wszczególności


Jak ja nie cierpię wątków o automatycznych skrzyniach i problemów z nimi związanych :mur:

Sprawdź na początek jakość oleju w szkrzyni (jego czystość) i ewentualnie poziom oleju (możliwość wyciekania). Następnie przy dalszych problemach udaj się na diagnozę komputerową, celem wykrycia możliwych błędów.....przy ich braku.........hmm.....zmień auto :rotfl:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 00:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 419
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: S420CDI/E36 Compact
Kod silnika: OM629/ M52B28
Garaż: 323ti http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=60

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=115261
sprawdz trojnik od ukladu chlodzenia ktory znajdooje sie pod kolektorem ssacym u mnie w 530d to wymienialem bo mialem podobny problem, i lubi sobie leciec z pod pompy wody.

_________________
Merctedes viewtopic.php?f=55&t=115261
Compact viewtopic.php?f=6&t=124922&start=60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2007, 07:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 53
Posty: 58
Lokalizacja: OSTRÓDA
Moje BMW: e32 730i
Kod silnika: m30
w poprzednim autku miałem wyciek z nagrzewnicy który bardzo podobnie sie objawiał
a ciężko to zlokalizować bo dywany są bardzo chłonne po wymianie wszystko wruciło do normy(ustały wycieki)
pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL