Dużo na temat temp silnika się oczytałem ale czegoś podobnego nie odnalazłem więc pytanie moje czy to może być wina termostatu że podczas jazdy na podwyższonych obrotach temp spada i to szybko bardzo? Mianowicie przy predkości 120km/h jest jakieś 86-90 dodając gazu zwiększając obroty bądź redukując bieg na niższy kilkunastu sekundowa jazda i automatycznie jest 70-75, czyli tak jakby silnik bardziej dociążony a mimo to temp opada. Główny termostat wymieniony latem, auto z zimnego raczej normalnie sie nagrzewa a problem z błędami DDE jest następujący:
E R R O R M E M O R Y
43E2 43E2 Throttle valve actuator, Control
4262 4262 Glow plug zylinder 6, Control
480A 480A system of partical filter
więc rodzi się pytanie czy filtr już do wywalenia czy może procedura wypalania nie może zostać dokonana.
W INPIE pierwszy błąd wogóle nie daje się zresetować a pozostałe po chwilowej jeździe pojawiają się od nowa
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to poproszę
