BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 13:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Ram napisał(a):
Spider źle sformułowałem zdanie :wstyd: Nie miało być muszą tylko chciałem napisać, ze w oryginalne z tego co wyczytałem są aluminiowe :) Więc jakie oceniasz lepiej? Bilsteiny czy Monroe?


oryginalnie amortyzatory w BMW E39 są aluminiowe ALE TYLKO w opcji ZAWIESZENIE SPORTOWE / Zawieszenie M-Technik.


Pan z BMW odradzal Ci Sachsa a polecal jak piszesz Boscha, jak sadze polecal Boge, zapomnial jednak ze Boge i Sachs to jedna i ta sama firma, w tej chwili Boge jako marka wystepuje w ZF-Trading (wlasciciel Sachs, Boge, Lemforder etc) jako producent tulei metalowo gumowych do zawieszenia, Sachs za to firmuje amortyzatory.


Amortyzatory aluminiowe Sachs wystepuja do e39, nawet dwie osoby z tego forum, z E39 z zawieszeniem M-Technik je u mnie kupowały.

Oczywiscie amortyzatory Bilstein sa rowniez bardzo dobre :ok: , ale ktos kto poleca Boge a odradza Sachs, błądzi.


Na tej stronie gdzie kupujesz amortyzatory podaja Bilsteina VNE-B107, sa razem z talerzem do sprezyny, moge je zrobic po 330 zł / 1 szt. , ale też do 530d są Bilsteiny B4 bez talerza sprezyny, mozna przelozyc stary. Taki amortyzator VNE-5305 kosztuje u mnie 290 zł.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Regeneracja zawieszenia
PostNapisane: 4 września 2007, 13:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Ram napisał(a):

Co do wahaczy to znalazłem na allegro aluminiowe w bardzo dobrych cenach, ale czy nie jest to jakaś tandeta, czy ktoś może już miał do czynienia z wahaczami od tego sprzedawcy?:
http://www.allegro.pl/item227903782_wah ... e_tyl.html
http://www.allegro.pl/item227903793_wah ... _nowe.html
co o nich sądzicie??

.


kto to w ogole produkuje?? Jaka firma? Nie widze zadnej informacji o producencie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2007, 16:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Katowice
Stones szkoda, że zobaczyłem Twoją ofertę dopiero teraz, faktycznie masz taniej. Tamte wahacze z allegro to faktycznie jakieś badziewie bez firmy, zamówili mi odpowiedniki oryginałów w serwisie gdzie będę to robił, fakt ceny są trochę wyższe od Twoich ale już trudno. Tamte amorki już też zamówiłem, dostanę je jutro z dostawą do domu (akurat właściciel będzie przejeżdżał). Ale następnym razem od razu się do Ciebie zwróce.

Ps: dzięki za wyjaśnienie o tych aluminiowych amortyzatorów - i wszystko jasne.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e39 530d kombi,koszt wymiany amortyzatorow?
PostNapisane: 25 września 2007, 16:02 
witam posiadam bmw 530d kombi,2001 rok przed liftem,chialbym wymienic amortyzatory jakie sa dobre z naciskiem na komfort,czy ktos moglby mi podac cene za 4sztuki?


Góra
  
 
 Tytuł: e39 530d kombi,koszt wymiany amortyzatorow?
PostNapisane: 25 września 2007, 16:05 
moj nr gg jesli ktos moze napisac bezposrednio barzdo mi zalezy,,,bmworld 11662070


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2007, 08:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E39
stones1 napisał(a):
Ram napisał(a):
Spider źle sformułowałem zdanie :wstyd: Nie miało być muszą tylko chciałem napisać, ze w oryginalne z tego co wyczytałem są aluminiowe :) Więc jakie oceniasz lepiej? Bilsteiny czy Monroe?


oryginalnie amortyzatory w BMW E39 są aluminiowe ALE TYLKO w opcji ZAWIESZENIE SPORTOWE / Zawieszenie M-Technik.


Pan z BMW odradzal Ci Sachsa a polecal jak piszesz Boscha, jak sadze polecal Boge, zapomnial jednak ze Boge i Sachs to jedna i ta sama firma, w tej chwili Boge jako marka wystepuje w ZF-Trading (wlasciciel Sachs, Boge, Lemforder etc) jako producent tulei metalowo gumowych do zawieszenia, Sachs za to firmuje amortyzatory.


Amortyzatory aluminiowe Sachs wystepuja do e39, nawet dwie osoby z tego forum, z E39 z zawieszeniem M-Technik je u mnie kupowały.

Oczywiscie amortyzatory Bilstein sa rowniez bardzo dobre :ok: , ale ktos kto poleca Boge a odradza Sachs, błądzi.


Na tej stronie gdzie kupujesz amortyzatory podaja Bilsteina VNE-B107, sa razem z talerzem do sprezyny, moge je zrobic po 330 zł / 1 szt. , ale też do 530d są Bilsteiny B4 bez talerza sprezyny, mozna przelozyc stary. Taki amortyzator VNE-5305 kosztuje u mnie 290 zł.


Miedzy innymi ja :) i jestem zadowolony, zarowno z ceny jak i prowadzenia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e39 530d kombi,koszt wymiany amortyzatorow?
PostNapisane: 29 września 2007, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: WAW / Kalifornia
Moje BMW: 530d, X5d
vincex23 napisał(a):
witam posiadam bmw 530d kombi,2001 rok przed liftem,chialbym wymienic amortyzatory jakie sa dobre z naciskiem na komfort,czy ktos moglby mi podac cene za 4sztuki?


nie ma takiego bmw, tj. e39 2001 przed liftem

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12018


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2007, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: WAW / Kalifornia
Moje BMW: 530d, X5d
stones1 napisał(a):

oryginalnie amortyzatory w BMW E39 są aluminiowe ALE TYLKO w opcji ZAWIESZENIE SPORTOWE / Zawieszenie M-Technik.


ciekawe, ja mam zwykla zawieche, kilka miesiecy temu wymienialem amory tyl, byly oryginalne od nowosci, sachs aluminiowe (samochod z 2001 r.) - przebieg ponad 200k km a mialy bardzo dobra sprawnosc, jedynym felerem bylo to, ze na jedynm amorze pojawilo sie pekniecie na dolnym uchu mocujacym

wstawilem bilstein b4, nie pasuje mi ten amor, jest zauwazalnie bardziej miekki niz standardowy sachs po 200k km, choc juz sie troche przyzwyczailem

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12018


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2007, 01:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
bono napisał(a):
stones1 napisał(a):

oryginalnie amortyzatory w BMW E39 są aluminiowe ALE TYLKO w opcji ZAWIESZENIE SPORTOWE / Zawieszenie M-Technik.


ciekawe, ja mam zwykla zawieche, kilka miesiecy temu wymienialem amory tyl, byly oryginalne od nowosci, sachs aluminiowe (samochod z 2001 r.) - przebieg ponad 200k km a mialy bardzo dobra sprawnosc, jedynym felerem bylo to, ze na jedynm amorze pojawilo sie pekniecie na dolnym uchu mocujacym

wstawilem bilstein b4, nie pasuje mi ten amor, jest zauwazalnie bardziej miekki niz standardowy sachs po 200k km, choc juz sie troche przyzwyczailem


pisałem o przednich.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2007, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Witam,ja rowniez od niedawna jestem posiadaczem e39 3 litrowego diesla kombi(chodzi jak marzenie).Rowniez musze wymienic amortyzatory.Na przegladzie okazalo sie ze mam fabrycznie obnizone, automatycznie i pneumatycznie regulowane zawieszenie. Dlatego mam pytanko, jakie amorki sa wskazane do tego typu zawieszenia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL