BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem po wymienie uszczelki... POMOCY
PostNapisane: 9 października 2007, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
AUTO PO WYMIENIE USZCZEKI POD GŁOWICĄ. PO POSKŁADANIU NIE CHODZI JAK POWINNO PALI NA 4 CYLINDRACH NA 3 I 6 NIE PALI CEWKI I ŚWIECE DOBRE, PO PODŁĄCZENIU POD KOMPUTER POKAZUJE TYLKO ŻE JEDNA Z SOND NA ZA NISKIE NAPIĘCIE INNYCH BŁEDÓW NIE MA.

WYMIENIŁEM PROFILAKTYCZNIE PRZEPŁYWOMIERZ I CZYJNIK POŁOZENIA WAŁU.

JUŻ NIE WIEM CO MAM ROBIĆ BY SILNIK RÓWNO PRACOWAŁ ELEKTRO-MECHANIK PODEJRZEWA ZE TO ŻLE USTAWIONY ROZRZĄD.

A TAK WOGÓLE TO AUTO BEZ BROBLEMU JEZDZI A NAWET JAK JUZ JEST 3000 OBROTÓW TO SILNK RÓWNO PRACUJE.

CO JEST NIE TAK Z MOIM AUTEM. POPROSZE O JAKIEŚ POMYSŁY CZY SUGESTIE.

MOZE POLECIĆ MI JAKIŚ SUPER WARSZTAT W OKOLICY WA-WY KTÓRY SPECJALIZUJE SIE W BMW OCZYWISCI POZA ASO. NAJ LEPIEJ JAK NAJBLIŻEJ LEGIONOWA.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
mikro007 napisał(a):
PO PODŁĄCZENIU POD KOMPUTER POKAZUJE TYLKO ŻE JEDNA Z SOND NA ZA NISKIE NAPIĘCIE


to moze byc przyczyną .


co do mechanika to luknij tu : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2786

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 12:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Przestawiony rozrząd nie wchodzi w gre. Oczywiście istnieje taka możliwość iż silnik na źle spiętym rozrządzie ( np. pomyłka o 1 ząbek zębatki ) zapali i bedzie pracował, ale bedzie chodził nierówno na wszystkich cylindrach, bo czasy otwarcia i zamknięcia zaworów zmienią sie dla wszystkich, a nie tylko dla 3 i 6. Sprawdź może czy wszystko ok z zapłonem - może jakimś cudem pomieszane są kable - choć w to nie wierze, ale warto sprawdzić - właśnie dla 3 i 6 cylindra. Dla przypomnienia kolejność zapłonu to 1-5-3-6-2-4.

_________________
Pozdrawiam BawariaE36

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 12:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
mikro007 napisał/a:
PO PODŁĄCZENIU POD KOMPUTER POKAZUJE TYLKO ŻE JEDNA Z SOND NA ZA NISKIE NAPIĘCIE

Cytuj:
to moze byc przyczyną ..



No raczej nie sadze , bo przed padnieciem uszczelki tez był ten bład sondy i auto chodziło jak złoto.

W sumie koszt sony nie wielki warto wymienić. Ale przyczna na 99% nie leży po sondy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 12:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Wiem wiem już pisze ........ daj mi 5 minut :P

_________________
Pozdrawiam BawariaE36

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 12:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
sprawdz ciśnienie sprężania może zawory miałeś wypalone warto sprawdzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 13:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Wiec tak .... pozwole zacytować sobie książkę mniej wiecej - " pamiętać o papierowych podkładkach między cewkami, a głowicą cylindrów. Cewka 3 i 6 cylindra jest ponadto podłączona grubym taśmowym przewodem masowym z głowicą cylindrów. Podczas montażu przewody muszą być ułożone w tych samych miejscach. " Być może mechanior zapomniał je podłączyć lub poprostu zgubił gdzieś w bałaganie w trakcie rozbiórki motoru i nie przyznał sie :P Albo podłączył je pod śrube mocującą cewke 2 i 5 cylindra - te tasmy miedziane są na tyle długie że jest to możliwe.

Tak dla porządku oporność cewki zapłonowej wynosi 0,8 ohma plus/minus 0,1 ohma.

_________________
Pozdrawiam BawariaE36

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2007, 14:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57
Napewno te taśmy powkładał jak badz, nawet o tym mu wpominałem mówił ze nie ma znaczenia. ok lecę sprawdzać te tasmi i cisnienie na cylindrach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL