BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 15:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Wymiana łyżwy rozrządu M52B20
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 13:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Witam!
Mam problem, przy demontażu głowicy pękła łyżwa rozrządu (napinająca). Kupiłem nowe wczoraj chciałem wymienić tylko mam pytanie, czy trzeba ściągać śrubę koła pasowego? Jeśli tak to jak ją odkręcić, jaki ma gwint? Może jest jakaś inna metoda na wymianę tej łyżwy?

Proszę o pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wymiana łyżwy rozrządu M52B20
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 15:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 897
Moje BMW: e39, e46
Kod silnika: m54b22, m52tub20
Bez ściągnięcia przedniej pokrywy rozrządu nie da rady.Musisz odkręcić te śrubę koła pasowego.Albo porządny klucz udarowy bo śruba jest dokręcona siłą 300Nm albo wrzucasz pierwszy bieg,zaciągasz ręczny na koło pasowe pasek tak by się zaciskał przy odkręcaniu porządny klucz i kawałek rurki.Śruba tradycyjna prawy gwint.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Wymiana łyżwy rozrządu M52B20
PostNapisane: 14 grudnia 2013, 19:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
Od czego masz otwór w bloku do blokowania koła zamaczowego w punkcie zero.wyjmujesz zaslepke wkładasz trzpień i odkręcasz ta śrubę http://img411.imageshack.us/img411/5773/48347548.jpg
Miesiac temu w ten sposób odkrecałem ta śrybe i odziwo tak złe nie było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL