BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 325CI. Spadek mocy
PostNapisane: 18 października 2007, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Z pod Warszawy
Witam mam taki problem z BMW E46 325CI z 2001r to znaczy jade normalnie i w pewnym momencie mam spadek mocy który prowadzi do zejścia silnika do około 800obrotów i kilku sekundach gaśnie po próbie odplenia odpala znowu 800obrotów jak dam gazu wejdzie do 1tyś i gaśnie na pulpicie nic się nie swieci zasięg na komputrze to 150km i jest 1,4 baku żadnych rezerw nooooo i jak doleje do baku z 2 litry benzyny silnik odpala iii auto chodzi dobrze nie wiem co jest tooo niby dopiero się dwa razy mi zdarzyło ale się zadrzyło i mnie to martwi więc wyciągam do was ręce o pomoc co to może być ??? Dodam jeszcze że tankuje SHELL V-POWER 100 oktanów może to nie dobra wacha dla tego silnika ??? Czekam na wasze opinie za które będe bardzo wdzięczny :)

używamy kulturalnego języka. Czarny_simr

_________________
E53-2005r 3.0D
E21-1981r 323i
E30-1989r M3 s50b32


Ostatnio edytowano 19 października 2007, 14:31 przez Czaruś, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2007, 09:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa WB
Wygląda na małą nieszczelność na przewodzie paliwowym, lub pompie paliwa powodującą spadki ciśnienia. Chyba że pompa siada, ale najpierw trzeba wyjąć cały majdan z baku i zobaczyć co i jak. Jakby co to zadzwoń pomogę zweryfikować problem.

_________________
Autoelektronika. Elektryka. Mechanika. PrzeglÂądy. Warszawa ul. PotaÂżowa 27 Pn-Pt 9.00-17.00 0694679252 Maciek. Tanie czĂŞÂści i oleje!
UWAGA!! Pomoc techniczna TYLKO przez forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem Z BMW E46 325CI
PostNapisane: 19 października 2007, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
Czaruś napisał(a):
Witam mam taki problem z BMW E46 325CI z 2001r to znaczy jade normalnie i w pewnym momencie mam spadek mocy który prowadzi do zejścia silnika do około 800obrotów i kilku sekundach gaśnie po próbie odplenia odpala znowu 800obrotów jak dam gazu wejdzie do 1tyś i gaśnie na pulpicie nic się nie swieci zasięg na komputrze to 150km i jest 1,4 baku żadnych rezerw nooooo i jak doleje do baku z 2 litry benzyny silnik odpala iii auto chodzi dobrze nie wiem co jest tooo niby dopiero się dwa razy mi zdarzyło ale się zadrzyło i mnie to martwi więc wyciągam do was ręce o pomoc co to może być ??? Dodam jeszcze że tankuje SHELL V-POWER 100 oktanów może to nie dobra wacha dla tego silnika ??? Czekam na wasze opinie za które będe bardzo wdzięczny :)

używamy kulturalnego języka. Czarny_simr


popatrz do instrukcji obsługi i zobacz jakie paliwo powinieneś lać... coś mi się wydaje że masz tam 95 lub 98 więc 100oct to za dużo ! silnik takich parametrów paliwa nie wykożysta , podejrzewam że najlepiej bedzie pracował na tym paliwie co pisze 95 lub 98 co do tego że niby nasze Polskie paliwo nie trzyma tych oct to spokoroko każde auto teraz ma czujniki spalania stukowego które automatycznie sterują zapłonem więc wlanie nawet paliwa poniżej zalecanej liczby oct nic mu nie zrobi... jest na to tolerancja.

a co do rozwiąania problemu to sprawdź odpowietrzenie korka wlewu paliwa .. czy jak odkrecasz korek to jest taki syk jakby w zbiorniku było podciśnienie ??
czy w tym modelu bak jest dzielony i występują 2 pompy paliwa , gfdzie jedna właśnie działa przy rezerwie ?? gdzies słyszałem o takim przypadku że jedna pompa była padnieta i auto na rezerwi gasło mimo że było jeszcze paliwo .... może coś z tych rzeczy..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2007, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Z pod Warszawy
Więc tak jak odkręcam korek nie słychać nic żadnego syczenia hmmm nalazłem paliwa 98 i dalej dziś mi przygasła i po wlaniu 1L paliwa odpaliła i jedzie bez problemu nawet na rezerwie nie wiem co jest ???

_________________
E53-2005r 3.0D
E21-1981r 323i
E30-1989r M3 s50b32


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL