CZECHU napisał(a):
Panowie jak to jest dokładnie z tymi vanosami w m52 2,0 i 2,2 bo chyba w którymś z tych modeli był z tym problem ?
M52(b20) to tylko pojemność 2.0 150ps (tych silników z pojedyńczym vanosem nie było w E46... były w E39 do roku 2000 oraz w E36 itp)
M52TU(b20) to także 2.0 150ps (podwójny vanos)
M54(
b22) to jest 2.2 170ps (dostepne w E46 320i od 2000r w końcówce modeli przed liftem oraz w poliftach, w E39 520i po lifcie...były też Z4 2.2l).
A co to znaczy jak to jest z tymi vanosami ? Jeśli je słychać to się regeneruje tzn. zmienia uszczelki tłoczków vanosów, ustawia rozrząd i tyle. Żaden problem a koszt około 1000zł z częściami i robotą. Ważne tylko żeby robił to ktos kto zna dobrze Bmw i potrafi to zrobić i robił wczesniej.