BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i '02 interpretacja błędu LSZ z INPY, pomoc z NCS
PostNapisane: 1 października 2014, 23:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 84
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N42B20
Witam, ostatnio byłem na etapie montażu haka holowniczego łącznie z modułem AHM, wszystko podłączyłem zgodnie ze schematem WDS, jednak w między czasie robiłem inne rzeczy i eksperymentowałem z NCSem, chciałem nauczyć się jego obsługi na własnych błędach ponieważ uważam, że lepszej metody nie ma. Efekt tego jest taki, że teraz mam komunikat spalonej żarówki lewej z tyłu a odczyt błędów z information memory na LSZ daje wynik jednego błędu: "70 rear light 3 (E85: turn light front) left defect" błąd ten jest dla mnie nie logiczny i nie zrozumiały, po skasowaniu jego komunikat ginie lecz wraca po ponownym włączeniu zapłonu ponieważ jest aktualny. Mimo tego błędu i komunikatu wszystkie żarówki działają, szczególnie zwracając uwagę na żarówki sygnalizacji skrętu- działają jak trzeba i nie są zastąpione inną żarówką przez LSZ. Nie wiem czy nabroiłem coś podpinając AHM czy zepsułem to NCSem ponieważ zrobiłem raz coś w ciemno i prędzej obstawiam winę kodowania ponieważ nawet po odłączeniu modułu AHM łącznie z przewodem komunikacji AHM-LSZ błąd nadal występuje. Dodam, że gdy AHM jest podłączony w inpie mam błąd, że przyczepka jest nie podłączona lub wszystkie żarówki są spalone ale to chyba normalne. Proszę o pomoc, jeśli trzeba zrobić coś NCSem proszę zrozumieć, że jestem początkujący w jego obsłudze i proszę o szczegółowe instrukcje, abym nie robił czegoś "w ciemno". Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i '02 interpretacja błędu LSZ z INPY, pomoc z NCS
PostNapisane: 2 października 2014, 13:28 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 84
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N42B20
Witam ponownie, próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne wczytując pusty plik FSW_PSW.MAN, wyłączyłem sprawdzanie żarówek kierunkowskazów z tyłu i z przodu dla świętego spokoju ale nic to nie dało, nadal mam komunikat i ten sam błąd, dodaje zawartość pliku FSW_PSW z modułu LSZ, może to coś komuś rozjaśni, NCSa rozkminiłem, więc możecie pytać o inne rzeczy aby mi pomóc:
FEHLER_BL_BLINKEN
nicht_melden
BETR_STD_NICHT_LOESCHEN
nicht_aktiv
FEHLER_ANHAENGER
melden
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
nicht_aktiv
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
wert_01
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
wert_01
HEIMLEUCHTEN_AL
aktiv
HEIMLEUCHTEN_KZL
aktiv
HEIMLEUCHTEN_NSW
nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_FL
nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_BL
nicht_aktiv
ABFRAGEZEIT_AHM
wert_01
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
wert_01
HEIMLEUCHTEN
wert_02
ADU_UNTERGRENZE
wert_01
ADU_OBERGRENZE
wert_01
U_POTI_STELLUNG_0
wert_01
U_POTI_STELLUNG_1
wert_01
U_POTI_STELLUNG_2
wert_01
SCHRITTABSTAND_GRENZE
wert_01
TEMPERATUR_GRENZE
grad_-20
REFERENZL_SCHRITTANZAHL
wert_01
REFERENZL_SCHRITTABSTAND
wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL2
wert_01
REFERENZL_MODE_TEIL1
wert_02
LWR_NEIGUNG_KONSTANTE
wert_01
KL58_HELLIGKEITSSTUFE_FLC
wert_01
AUSWERT_PROP_ABWEICHUNG
aktiv
AUSWERT_GRADIENT
aktiv
EPSILON_DELTA_AV
wert_01
EPSILON_DELTA_A
wert_01
ANHEBUNG_175_KM/H
wert_01
ABSENKUNG_10_KM/H
wert_01
VMAX_BREMSEN
wert_01
VMIN_BREMSEN
wert_01
SCHW_GRAD_BESCHLEUNIGUNG
wert_01
SCHW_GRAD_BREMSEN
wert_01
SCHW_PROP_ABWEICHUNG
wert_01
DIFFERENZ_MSP_DYN_STAT
wert_01
DAUER_DYN_NACHFUEHRUNG
wert_01
ABTASTRATE_DYN
wert_01
MITTELUNGSINTERV_DYN
wert_01
MIN_STEIGUNG_VZ_WECHSEL
wert_01
MITTELUNGSINTERV_VZ_WECHS
wert_01
MINDESTANZAHL_VZ_WECHSEL
wert_01
HOEHENWEG
wert_01
ABTASTRATE_TREND
wert_01
MITTELUNGSINTERV_TREND
wert_01
SCHW_TREND
wert_01
ABWEICHUNG_TREND
wert_01
GRADIENT_SCHLECHTWEG
nicht_aktiv
NACHLAUF_SCHLECHTWEG
wert_01
SAETT_TIMER_SCHLECHTWEG
aktiv
SCHW_GRADIENT_SCHLECHTWEG
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BL_MITTE
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_FERNLICHT
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_ZUSTZBLK
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BIXENON
wert_01
SPG_NACHREGELUNG_0
wert_01
SPG_NACHREGELUNG_2
wert_01
SPG_NACHREGELUNG_3
wert_01
SPG_NACHREGELUNG_4
wert_01
SPG_NACHREGELUNG_5
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BL_MI
nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_KZL_LI
nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BL_MI
nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BLK_VO
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_FL
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_AL
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_KZL_LI
nicht_aktiv
WARMUEBERWACH_ZUSATZ_BLK
nicht_aktiv
CC_BREMSLICHT_MITTE
nicht_aktiv
CC_BLINKER_VORN
aktiv
CC_NSL_LINKS
aktiv
CC_FERNLICHT
aktiv
CC_KENNZEICHENLEUCHTE_LI
nicht_aktiv
CC_ABBLENDLICHT
aktiv
CC_ZUSATZBLINKER
nicht_aktiv
ANZAHL_QUICK_RUNDEN
wert_01
ZEIT_KALT_RUNDEN
wert_01
ZEIT_KALT_PULSE
wert_01
ZEIT_KALT_PULSE_QUICK
wert_01
ZYKLUS_KALT_RUNDEN_QUICK
wert_01
DEF_PIN_20_DEFEKTBLINKEN
nicht_aktiv
DEF_PIN_37_DEFEKTBLINKEN
nicht_aktiv
PIN_38_RE_LI_MELDEN
rechts_defekt
PIN_38_VO_HI_MELDEN
hinten_defekt
ANHAENGERMODUL_PWM_WERT
wert_01
PIN_29_30_AHM_ERS_FU_GESP
aktiv
PIN_5_10_AHM_ERS_FU_GESP
aktiv
SPG_NACHREGELUNG_LANGSAM
nicht_aktiv
KL58_HELLIGKEITSSTUFE
wert_01
U_POTI_DIMMER_MIN
wert_01
U_POTI_DIMMER_DELTA
wert_01
POTI_DIMMER_INVERS
aktiv
POTI_LWR_INVERS
nicht_aktiv
LEUCHTDICHTE_EXPO
aktiv
TELEGRAMM_ZEIT_ZYKLUS
nicht_aktiv
PIN_20_ALS_FRA_LI_VO_2
nicht_aktiv
PIN_37_ALS_FRA_RE_VO_2
nicht_aktiv
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
nicht_aktiv
BLINKIMPULS_WARNBLK
wert_02
BLINKIMPULS_CRASHBLK
wert_02
DRL_BLK_VORNE_2_GEDIMMT
nicht_aktiv
CRASH_WARNBLINKEN
aktiv
CRASH_KLEMME_58G_EIN
aktiv
TAST_WBLKTASTER_MIN
wert_01
TAST_WBLKTASTER_ZUWACHS
wert_01
STEIG_KL58_T_PER_D
wert_01
BIXENON_EIN_BEI_LICHTHUPE
nicht_aktiv
PHASE_AUS_GEDIM_LICHT_AUS
aktiv
PWM_WERT2_NSL_ZUSATZFKT
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BLK_VORN
wert_01
SP_MOTOR_STOP
nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_NSL_LI
wert_01
SP_MOTOR_F_EINTRAG
aktiv
TREIBER_F_EINTRAG
aktiv
SP_MOTOR_BEWERTEN
aktiv
TREIBER_BEWERTEN
aktiv
BLK_H_R_PICT
aktiv
SPG_NACHREGELUNG_1
wert_01
BLK_H_L_PICT
aktiv
BLK_V_R_PICT
aktiv
BLK_V_L_PICT
aktiv
XENON_TIMEOUT
wert_01
XENON_TIME
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_10
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_11
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_12
wert_01
DEF_PIN_37_VOR
nicht_aktiv
DEF_PIN_20_VOR
nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BLK_HI
aktiv
SL_VO_ANSTEUERUNG
aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_SL_VO_RE
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_SL_VO_LI
wert_01
BEGRENZUNGSLICHT_IN_PARK
aktiv
LAENDERVARIANTE_LSZ
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_SL_RE
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL_LI
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_RE
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_LI
aktiv
CC_STANDLICHT_RECHTS
aktiv
CC_STANDLICHT_LINKS
aktiv
SIDEMARKER_US
nicht_aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
nicht_aktiv
DRL_DIMMUNG
wert_01
LEUCHTWEITENREGELUNG
aktiv
PIN_20_ALS_SIDEMARKER
nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_KL58G
nicht_aktiv
TAXI_ENABLE
nicht_aktiv
FEHLER_NSL_RECHTS
melden
RECHTS_LINKS
aktiv
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv
VARIANTE_LSZ
wert_01
LENKSEITE_LSZ
wert_02
SCHRITTE_STELLUNG_1
wert_01
SCHRITTE_STELLUNG_2
wert_01
ABS_MIN_STELLUNG_2
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_AL
aktiv
SCHRITTE_STELLUNG_0
wert_01
HYSTERESE_STARTBEDINGUNG
wert_01
ABSTAND_HOLD_NORMAL_MODE
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_AL
wert_01
LEUCHTWEITENREG_AUTOM
nicht_aktiv
XENON_TEST
nicht_aktiv
LEUCHTWEITENREG_DYNAM
nicht_aktiv
BI_XENON
nicht_aktiv
HALB/VOLLSCHRITT
halbschritt
PWM_WERT2_FL_BIXENON
wert_01
FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ
nicht_aktiv
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
nicht_melden
BLS_PRUEFEN
nicht_aktiv
LWR_VORZEICHEN
nicht_aktiv
KENNLINIE_LWR_SENSOR_VO
wert_01
KENNLINIE_LWR_SENSOR_HI
wert_01
VMAX_BESCHLEUNIGUNG
wert_01
wert_03
VMIN_BESCHLEUNIGUNG
wert_01
wert_03
DEF_LWR_SENSOR_HI
wert_01
OFFSET_LWR
wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_LI_HI
wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_RE_HI
wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_SL2_RE_HI
wert_02
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_LI
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_RE
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_LI
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_RE
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_2_RE
aktiv
CC_RUECKLICHT_3_LINKS
aktiv
CC_RUECKLICHT_3_RECHTS
aktiv
NSL_ALS_STANDLICHT
aktiv
PIN_37_ALS_SL_RE_2
aktiv
SL_X_3_ERSETZT_DEFEKT_BL
aktiv
SL_3_ERSETZT_DEFEKT_BLK
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_2_RE
aktiv
CC_RUECKLICHT_2_RECHTS
aktiv
PIN_20_ALS_SL_LI_3_ANSTEU
aktiv
PIN_38_ALS_SL_RE_3
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_NSL_LI
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_NSL_LI
aktiv
DEF_PIN_5_10_DEFEKTBLK
aktiv
DEF_PIN_5_10_DEFEKT_SL
nicht_aktiv
P_10_5_ALS_BL_FUNKTION
aktiv
BL_ERSETZ_DEFEKT_SL
nicht_aktiv
PWM_WERT2_BLK_ZUSATZFKT
wert_01
DEF_PIN_29_30_DEFEKT_BL
nicht_aktiv
DEF_PIN_29_30_DEFEKT_SL
aktiv
STANDLICHT_ALS_BREMSLICHT
nicht_aktiv
PWM_WERT2_SL3_ZUSATZFKT
wert_01
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT
nicht_aktiv
PIN_20_ALS_NSL
nicht_aktiv
BLK_DIMMEN
aktiv
INTERM_FL
nicht_aktiv
SCHALTER2_BL
nicht_aktiv
GEDIMMT_BL__BEGRENZ_LICHT
aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_SL_LI_HI
wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_SL_RE_HI
wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_KZL
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_RL_LI
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_RE
aktiv
KALTUEBERWACH_ZUSATZ_BLK
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BL
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_LI
aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_RE
aktiv
CC_RUECKLICHT_LINKS
aktiv
CC_RUECKLICHT_RECHTS
aktiv
CC_BREMSLICHT
aktiv
CC_BLINKER_HINTEN
aktiv
PWM_WERT2_ALS_BL_AUSGANG
wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BL
aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
nicht_aktiv
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG
wert_02
NSL_ERSETZT_DEFEKT_BL
nicht_aktiv
BL_ERSETZT_DEFEKT_BLK
nicht_aktiv
SL_ERSETZT_DEFEKT_BLK
nicht_aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS
nicht_aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_RECHTS
aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_H
aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_V
aktiv
M_TELEGRAM
nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_BL
wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_BLK_HI
wert_02
SL_ERSETZT_DEFEKT_BL
nicht_aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LCM_1
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_2
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_3
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_4
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_5
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_6
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_7
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_8
wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_9
wert_01
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
kennlinie_01


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i '02 interpretacja błędu LSZ z INPY, pomoc z NCS
PostNapisane: 2 października 2014, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 84
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N42B20
Zmieniłem też CC_BLINKER_HINTEN i CC_BLINKER_VORN na nicht_aktiv i nadal bezskutecznie... samochód sprawdza żarówki, po wyjęciu tylnej żarówki kierunkowskazu w lewej LSZ nie zastępuje inną żarówką, w prawej zastępuje a błędy na inpie to odpowiednio 63/64 rear right/left turn light defect, więc nadal nie wiem o czym mówi wymieniony wcześniej błąd 70, zabieram się powoli za żarówki na błotnikach które mimo to działają, irytuje już mnie powoli te sprawdzanie żarówek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 318i interpretacja błędów ALSZ z INPY, test żarówek
PostNapisane: 3 października 2014, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 84
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: N42B20
Witam ponownie, już trzeci dzień z tym walczę i mam kolejny błąd żarówki: "61 rear light (E46/5 > 09/01: brake light) right defect", podmieniłem moduł LCM na inny i żadnej różnicy, najwidoczniej coś jest w instalacji a mam w niej bałagan, na prawdę nikt nie ma pomysłów aby mi pomóc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL