Geniusz z Ciebie, nie ma co..
lartex napisał(a):
Może przez tę skrzywioną chłodnicę faktycznie coś cieknie, ale jest to jakiś mikrowyciek
jaki miko wyciek skoro sam napisałeś że:
lartex napisał(a):
zobaczyłem ubrudzony silnik na dole po lewej stronie, jak i małą kałużę na maskownicy
więc to nie mikro wyciek, tylko leje Ci się płyn chłodniczy. Ponadto piszesz że chłodnica jest krzywa, a to nie jest normalne, do tego plama płynu, więc oczywistym jest ze trzeba ją wymienić.
Ogrzewania nie masz, bo układ przez ten wyciek, zapowietrzył się i płyn nie krąży przez nagrzewnicę, ale krąży w silniku, dlatego temperatura będzie w pionie, bo silnik jest chłodzony. Jednak to kwestia czasu, kiedy płynu wywali Ci na tyle dużo, że zagotujesz silnik. To nie będzie tak że raz na tydzień będzie Ci się podnosiła temperatura na zegarach o kilka milimetrów.. po prostu w czasie jazdy, zanim się spostrzeżesz, zobaczysz dym z pod maski, a chwilę później wskazówka będzie na czerwonym.
Naprawdę nie rozumiem twojego podejścia, skoro chłodnica jest krzywa, ubywa płynu, i zauważyłeś wyciek, to chyba oczywiste że na początek chodnicę trzeba wymienić
