Siema.
Zakupilem nowe osłony do pasów w E46 cabrio. Nowe już się nie będą wycierały, bo została zmieniona konstrukcja. element po którym ślizga się pas jest błyszczący a nie gumowany
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... 229#part0252 10 7 003 543 - lewa w połączeniu z element piankowy lewy 52 10 7 050 678
52 10 7 003 544 - prawa w połączeniu z element piankowy prawy 52 10 7 050 679


Nowe osłonki:



Zastanawiam się czy ktoś z Was może już rozbierał fotele w E46 cabrio?
Albo podpowie jak wymienić te osłony?
Na E46 fanatics znalazłem jeden temat, ale opis nie jest dla mnie do końca jasny.
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=759440Cytuj:
Part 3 (actually 2 parts) are the black triangular plastic pieces covering the workings on the front and back. They just pull off, and get broken in the process. There's nothing that you can do about them breaking. The TIS says this is what happens. Once you have these off, there are small torx bolts below that come out, and then the headrest just pull out sideways. You need the headrest at an intermediate height for it to pull out nicely.
To get the black cover piece off (#2), remove the smaller torx screws at the base of it (in the picture above) and it then just pulls off.
As a point of interest, I did this myself a couple of years ago, and didn't bother replacing the plastic cover pieces. You don't even notice they aren't there, as the seat belt covers it.
Z postu wynika że:Osłonę nr.3 - trzeba po prostu wyciągnąć i połamać i nic nie można z tym zrobić. Kiedy już je usuniemy z fotela, są tam małe śrubki torx do demontażu zagłówka. Zagłówek musi być w połowie wysokości aby gładko poszło.
Żeby usunąć osłony nr.2 (te, które ja chcę wymienić) trzeba po prostu wykręcić mniejsze śrubki torx i po prostu wyciągnąć osłonę.
Ostatnie zdanie pominę bo smierdzi druciarstwem

Ale wynika z niego że muszę jeszcze dokupić nr.3, który sie składa z dwóch elementów: 52 10 8 267 430 i 52 10 8 267 426, po dwie sztuki.
Czy ktoś z Was to wymieniał?