Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Jestem szczęśliwym posiadaczem M54B30 w 2 drzwiach 06/2000r 227.000km z italii skręcony pewnie z 400.000km
Od jakiegoś tygodnia mam błędy które kilka razy kasowałem ale ciągle zapala się check ponadto pokazuje czasem na wykresie z impy za bogata mieszankę ale nie wywala błędu( jak kiedyś ale po wymianie gumy przepustnicy było ok)
błąd 123 Thermostatheizung ksk błąd statyczny
błąd 73 lambdasondenheizung nach kat bank 1 błąd statyczny
LS spanung min vert bank 1 0,16 mieści się w normie od 0 do 1
LS spanung min vert bank 2 0,14 mieści się w normie od 0 do 1
LS spanung max vert bank 1 0,73 mieści się w normie od 0 do 1
LS spanung max vert bank 2 0,69 mieści się w normie od 0 do 1
sondenwinderstand vkat sonde 1 OHM !719
sondenwinderstand nkat sonde 1 OHM !65535
sondenwinderstand vkat sonde 2 OHM !183
sondenwinderstand nkat sonde 2 OHM !201[img]<a%20href=https://zapodaj.net/60e7d041f33d9.jpg.html>błedy%20sondy.jpg</a>[/img]
https://zapodaj.net/60e7d041f33d9.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/511f48b42c8b4.jpg.html[img]<a%20href=https://zapodaj.net/511f48b42c8b4.jpg.html>Bez%20tytułu.jpg</a>[/img]
Spalanie w trasie przy w miare spokojnej jezdzie 7-8 miasto ciężko wyczuc ale lubi co dobre

Ostatni "zatrzęsła się z zimna" bunia przy starcie telepało trochę na wolnych.
Vanos ok nie ma błędów, olej motul 5/40, wcześniej dwie wymiany był z głupoty mobil 10/40 ale i tak brało

Cewki w 2012 roku nowe bosch i świece ngk które teraz mają nakulane ze 40.000 do 45.000 km
Uprzejmie proszę o pomoc czy to będzie koniec sond ewentualnie których przed czy za katem oraz jakie sondy wybrać najlepiej niedrogie :cool2:
Latem chcę przesiąść się na kombi 330i (powiększenie rodziny) a nie chcę sprzedawać auta z felerem dla nowego nabywcy.
Dziękuję z góry i pozdrawiam wszystkich !