BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 00:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, 14:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e46 320d
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem e46 320d 136km a raczej byłem szczęśliwy bo autko pięknie się sprawowało do dziś rana. Dziś rano jak co dzień jechałem do pracy i nagle poczułem jakby mi ktoś na tylnych kołach wcisnął hamulec auto zgasło i nie chciało i nie chce odpalić. Przeskanowałem auto inpą i pokazały mi się dwa błędy 8 gluehanlage oraz 116 relais klimakompressor co rozszyfrowałem to są błędy od świec żarowych przynajmniej ten pierwszy. Co może być prawdziwe bo jedna świeca jest urwana i nie podłączona przez to. Auto świetnie paliło na 3 świecach więc nie miałem z tym problemu. Z mojej dotychczasowej wiedzy wynikało bardziej jakby nie dostawał paliwa więc zobaczyłem jak się ma sytuacja z paliwem w filtrze paliwa i był pusty jednak pompka wstępna w zbiorniku dostaje prąd i mruczy jednak nie wiem dla czego po zdjęciu wężyków nie leci paliwo z żadnego przyłącza w pompce. Wyciągnąłem ją na zewnątrz i podłączyłem tak pod akumulator i zanurzyłem w kanistrze z paliwem i normalnie zaczęła pompować. Nie wiem ale wydaje mi się że jak pompka jest w zbiorniku to powinno lecieć paliwo po załączeniu zapłonu z jednego z przyłączy a może jest już za słaba? Co do błędów to może ktoś wie jak je naprawić? Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 29 kwietnia 2016, 18:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
a sprawdziłeś,czy jest paliwo w tej połówce zbiornika,gdzie jest pompka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 1 maja 2016, 09:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e46 320d
tak nawet zatankowałem 20 litrów dodatkowo paliwa i w tedy pompka nie podała paliwa do filtra ale jak zdjąłem wężyk to dawała tak małą ilość paliwa że ledwo co leciało przez nią zakupiłem drugą ale przyjdzie dopiero na poniedziałek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 2 maja 2016, 13:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e46 320d
Kupiłem pompkę wymieniłem kręci jak głupi bo akumulator jest naładowany ale odpalić nie chce paliwo do filtra trafia jednak ja nie mam pomysłu może ktoś coś wie co mogło się jeszcze popsuć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 2 maja 2016, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e46 320d
P.S. Auto kręci dobrze na rozruszniku nie ma najmniejszych problemów w przewodach od filtra do pompy wtryskowej nie widać powietrza. Na początku jak załączyłem to było słychać jak pompka pracuje i jak się auto odpowietrza. Jedyny błąd który znalazłem kompem z inpą to ten 8 gluehanlage. Z góry dziękuje za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Nagłe zgaśnięcie silnika
PostNapisane: 16 maja 2016, 07:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e46 320d
Samochodzik powędrował do mechanika a jego diagnozą było to iż bardzo mocno się zapowietrzył. Po powrocie od tego mechanika zauważyłem, że jak rano na zimnym silniku odpalam samochód to odpala od razu ale z falującymi obrotami(ok 900-1100) i kopci na biało z wydechu tak jest przez ok 30 sek lub do czasu aż dotknę pedał gazu tak aby silnik osiągnął około 1500 obr. i wszystko ustępuje i silnik pracuje normalnie równo przestaje kopcić lub jak napisałem wcześniej odczekam te 30 sekund i sam załapie równą pracę bez kopcenia. Chciałbym się dowiedzieć co to może być aby mnie mechanik nie zrobił w konia z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL