BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e3925tdsogrzewanie słabe cisnienie w werzach
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
witam problem z ogrzewaniem wiec zaczełem od wymiany termostatu zalalismy płynem samochód pochodził ok 20min na wolnych obrotach i przejazczka i zaopserwowałem ze przy wyszych obrotach ogrzewanie działa bardzo dobrze a po zatrzymaniu automatycznie słabnie dodam ze temperatura jest w pionie do tego są twarde weze .wywnioskowałem ze albo siadła pompa wody albo z głowicą cos nie tak jutro chcę jechac na sprawdzenie czy niema w płynie chłodzącym spalin .czy mial juz ktos taką chistorie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 13:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: polanka wielka
masz nadal układ zapowietrzony, po tej przejazczce powinieneś powoli odkręcić korek w zbiorniczku, zakręcic korek. można to powtórzyć. po tym doleć płyn bo na pewno ubędzie. :]

_________________
ryba bmw 730 90r 188km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
te wszystkie zabiegi robiłem popuszczałem korek tak zeby powietrze się ulotniło i klapa czytałem gdzies na forum ze tds-y same powiny się odpowietrzyc dzisiaj rano zrobiłem 90km i nadal cisnienie w werzach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 15:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
przeczytaj to http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=390 ... 62b58cb1fb


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: ÂświnoujÂście
ja to mnialem i niestety okazalo sie najgorsze.....
GLOWICA STRZELONA 1500zl 200zl uszczelka w sumie zamknelem sie 1900 i w dodatku sam robilem...
Sproboj mocno przygazowac na trasie i zobacz co sie z temperatura dzieje mi jakos dopiero przy 140 dawalo cisnienie do wody a pozniej to juz nawet przy 90 Glowica strzelona byla w 3 miejscach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 16:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
e39 trzeba trochę poswiecic czasu na odpowietrzenie układu nie wystarczy wlac i czekac z odkreconym korkiem az sam sie odpowietrzy,ja myślę i życzę ci żeby to był tylko zapowietrzony układ.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2008, 16:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: trĂłjmiasto
jutro pojade na sprawdzenie płynu to bede mugł weleminowac uszczelkie lub głowice


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL