xxxprzemo napisał(a):
Ja tez uwazam ze jesli przeplywomierz to tylko oryginal... sa pewne rzeczy ktorych nie da sie zalozyc z zamiennika i chciec miec pozniej odpowiednia prace i moc silnika:)
Jesli chcesz ograniczyc koszta to rozwaz cos z uzywki... podjedz tam gdzie rozbieraja auta i niech ci sprzedadza pewna przeplywke:) napewno nie pozalujesz....
Ps. Znam wiele przypadkow kiedy ktos zalozyl przeplywke w zamienniku i bardzo tego pozalowal bo bylo wiecej problemow niz przed...

Po za tym skad pewnosc ze prseplywka lezy? Czesto objawy wskazuja na przeplywke a po jej wymianie wcale nic sie nie zmienia... kod na przeplywke nie oznacza definitywne jej uszkodzenie... podjedz do kogos ogarnietego w inpie niech odczyta parametry:)
Kod błędu sugeruje przepływomierz. Jak kasuje błąd to od razu się pojawia na nowo. Dodatkowo spadają obroty przy kasowaniu błędu.
Po podmianie przepływki błędu nie ma i przy kasowaniu obroty nie spadają.
dziabi3 napisał(a):
Możesz kupić oryginał bez loga BMW za jakieś 750zł.
Jest to ten sam przepływomierz co montowany seryjnie ale prosto od producenta.
Ja kiedyś szukałem na stronie Cześć do BMW i polecono mi go za 750zł.
W końcu kupiłem na szrocie za 250zł , mierzy ładnie , myje go co roku i niema problemu.
Oryginał bez loga to Siemens VDO.