BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] 530 xi, N52B30, problem z silnikiem.
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 14:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: E60
Kod silnika: N52B30
Witam,

Od stycznia mam BMW E60 09.2005 rok proudukcji, 258 km N52B30 silnik. Przelot 270000 - 100% oryginalny.

Wszystko chodziło pięknie, ale jakoś 2 miesiące temu zapałiła się kontrolka silnika, podłączyłem swój komputer TEXA, pokazał błąd sond lambda i nic więcej. Potem jeździłem tym autem do teraz, byłem w Zakopanem ogólnie zrobiłem z 3000km i nic się nie działo oprócz trochę zwiększonego spalania o jakiś 1l-1,5/ 100km i czasem potrafiły zafalować wolne obroty, ale to wręcz nie zauważalnie. W koncu stwierdziłem iż to trzeba zrobić więc odstawiłem do znajomego mechanika, ma komputery do BMW to zbada co i jak. No i według niego uszkodzony był czujnik Valvetronic. Kupiłem wydałem 700 zł oryginał z serwisu, mechanik zamontował no i co ? Jest jeszcze gorzej, silnikiem teraz bardzo szarpie, na komputerze podobno pokazuje wypadanie zapłonów, nie da się wogóle jeździć, a mechanik twierdzi, że to coś uszkodzone jest na pierwszym cylindrze (upalony zawór albo dziura w tłoku).


Tylko, że auto przed wyprawą do mechanika prawie nie brało oleju na 8000 km dolałem 1l, płyn chłodniczy nie ubywał, nie kopcił nawet grama na niebiesko, a on twierdzi, że coś w tym pierwszym cylindrze nie tak. Zmierzył jeszcze ciśnienie sprężania i na wszystkich garach wychodzi 14 bar równiutko.

O co tu chodzi? Może ktoś miał podbną sytuację?

Pozdrawiam i proszę o pomoc,



PS. Świece wymienione, i zamieniane miejscami, cewki również sprawne i zamieniane miejscami, wtryskiwacze również zamieniane miejscami i dalej to samo, żadnej zmiany. Iskry na wszystkich świecach są.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] 530 xi, N52B30, problem z silnikiem.
PostNapisane: 10 czerwca 2016, 20:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Oddaj auto do specialisty a nie kowala.

Szukaj LEO na forum, ma warsztat w wrocławiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL