1.Jest to moje pierwsze BMW ,proszę o opinię czy ta praca silnika podanego w linku jest prawidłowa ?? Ewentualnie czym powinienem się zainteresować chce to BMW doprowadzić do ładu i składu puki co miała ubytki oleju zrobiona została wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów i uszczelniona pompa vacum i olej po wymianie na motul 8100 x-clean+ 5W30 i oleju nic a nic nie ubywa wycieków również nie ma.
2.Prawdopodobnie na zimnym silnku (ja tego nie widziałem) bardzo a to bardzo delikatnie dymi na prawie przeźroczysty biały dymek.I auto jak jest zimne (stało np 2 dni) po odpaleniu jest jak by stuknięcie i obroty około 1200-1400 i bardzo powoli spadają jak dodam jej gazu na jałowym biegu obroty spadają około 700-900 i bardzo delikatnie falują jak silnik się lekko rozgrzeje to jest już wszystko ok i nic się nie dzieje (raz tylko miałem dziwną sytuację jak po zaparowaniu (rozgrzany silnik) auto jak by samo gazu dawało (tzn stał na pozycji P skrzynia automat) i nagle obroty same wkręcały się na 2000 dałem gazu pedałem i wszystko się unormowało ... Postaram się to co napisałem zobrazować filmikami które muszę dopiero nagrać

ad.1
https://youtu.be/j2MVF9hERhUJest to silnik N42B20 2.0 143 KM bez gazu
ad.2 Jak nagram filmiki to wszystko pokażę puki co proszę o opinię na "sucho"
