BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] przednie zawieszenie stuki
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: lubin
panowie mam taki problem z przednim zawieszeniem slychać stuki po obu stronach tak jakby swoznie wahaczy byłem u diagnosty żeby go wytelepał i wyszło że jest wszystko dobrze a stuki przy nierównościach słychać prosze o pomoc bo nieprzyjemnie się jezdzi, i jeszcze mały problem gdzde jest filtr powietrza w 252tds zgóry dzięki za wszelką pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 22:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
tu widać filtr powietrza w 525tds:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20

czy masz jakieś drgania kierownicy przy wyzszych prędkościach??

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2008, 22:34 
sprawdź łączniki stabilizatora.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 00:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
a sprawdzaleś skuteczność amortyzatorów jak są uszkodzone pukają jak cholera

_________________
MogÂłej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przednie zawieszenie stuki
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 07:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
ricov6 napisał(a):
panowie mam taki problem z przednim zawieszeniem slychać stuki po obu stronach tak jakby swoznie wahaczy byłem u diagnosty żeby go wytelepał i wyszło że jest wszystko dobrze a stuki przy nierównościach słychać prosze o pomoc bo nieprzyjemnie się jezdzi, i jeszcze mały problem gdzde jest filtr powietrza w 252tds zgóry dzięki za wszelką pomoc.

U mnie tez cos takie stuki dochodza...ale z jednej strony...sluchaj na szarpakach to nie wyszlo!!!Koles sprawdzal jeszcze recznie, wkladajac pomiedzy wachacze breche...i tak doszlismy razem do wniosku, ze mam wyrabany sworzen dolnegow wachacza i sworzen gornego...tak wiec na Twoim miejscu tez bym sie dokladniej przyjrzal wachaczom!!!!Bo jak sa stuki to musi cos byc!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 07:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: lubin
dzięki stones1 za pokazanie filtra, a co do zawieszenia to nie mam drgań podczas jazdy na kierownicy teraz sięzastanawiam co napisa moglej o amortyzatorach chociasz że mam przód sztywny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 08:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
to nic że sztywny warto sprawdzić koszt jest niewielki.
:)

_________________
MogÂłej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 10:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kisiel24, dobrze mówisz o sposobie na wyczucie luzów na wahaczach, w BMW.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
mam podobny proble , juz trzech diagnostow probowało dojsc co sie tłucze (dodam ze amortyzatory mają po 75% ,łaczniki nowe koncowki drazkow nowe
} a w czasie jazdy stuka jak......... prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
stones1 napisał(a):
Kisiel24, dobrze mówisz o sposobie na wyczucie luzów na wahaczach, w BMW.

No wlasnie bedac u majstra dowiedzialem sie jak je sprawdzic... :)
Tak wiec kynio i ricov6, samochod do gory...na podnosnik i sprawdzajcie tak jak opiselm...breszka...powinno na 99% cos wyjsc...oby nie, ale na szarpakach jak juz pisalem moze nic nie wyjsc!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 12:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: lubin
i tu Kisiel24 ma chyba racje bo już kiedyś miałem taki przypadek że brechą wyszło diagnosta powiedział jeszcze że to może być na ułożyskowanie amortyzatora u góry ale wtedy stuki bym słtszał z góry , atu wali nadole.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 12:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
ricov6 napisał(a):
i tu Kisiel24 ma chyba racje bo już kiedyś miałem taki przypadek że brechą wyszło diagnosta powiedział jeszcze że to może być na ułożyskowanie amortyzatora u góry ale wtedy stuki bym słtszał z góry , atu wali nadole.

To tak jak u mnie...moge sie zalozyc, ze cos z jakims sworzniem :| Tak wiec kolego brecha w dlon :hyhy: i do roboty ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: lubin
pojechałem jeszcze raz do diagnosty ale innego i na sprawdzenie amorów i wyszło że lewy jest padnięty, także kolega moglej dobrze napisał żeby sprawdzić amortyzatory


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2008, 08:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
W e39 przed liftingiem (niewiem jak po ale pewnie tak samo) jeżeli auto niebyło kombinowane to tuleja wachacza górnego jest zakryta takimi plastikami i do tego przykryta podłogą silnika trzeba to wszystko rozebrac i wtedy wjechac na kanał brecha w łape wsadzić między tuleje a łape tuleji i ruszać wtedy może się okazać , że tuleja jest mięka a obudowa jej tłucze o łape czy mocowanie jej do wózka. Niwidziałem żeby diagnosta na szarpakach to rozkręcał ;) Amory oczywiście tez mogą tłuc.

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL