BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 330d Problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku!
PostNapisane: 18 stycznia 2008, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Radom
Witam wszystkich!Jestem tu po raz pierwszy i prosiłbym o pomoc!Mianowicie jestem posiadaczem bmw 330d 2000r. i mam problemy z odpaleniem jej na zimnym silniku i na ciepłym też są problemy,na dodatek kiedy juz odpali to podczas jazdy w momencie próby wkrecenia jej na obroty powyżej 3-3,5 tyś auto gwałtownie spada z mocy i zapala sie żółta kontrolka DDE od świec żarowych.W momencie kiedy zapali sie ta kontrolka auto w ogóle nie ma mocy lub całkowicie gaśnie i jest problem z jego uruchomieniem,czasami kiedy zapali sie ta kontrolka i auto nie zgaśnie to samoczynnie to robie i po chwili odpalam i jeździ jakby nic sie nie stało ale w momencie kolejnego przyspieszenie i przekroczeniu obrotów powyżej 3 tyś za każdym razem zapala sie ta kontrolka DDE.Wymieniłem już pompke paliwa w baku i mam zamiar wymienić ten czujnik położenia wałka rozrządu,czy to coś da?czy jeszcze musze dokonac jakiś napraw?Drażni mnie to że zapala mi sie ta kontrolka DDE bo podobno oznacza ona że jest jakas awaria jakiegoś urządzenia wtryskowego czy cos w tym rodzaju,czy ktos może mi pomóc rozwiązać ten problem lub cos doradzić?Pozdrawiam![/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 17:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Krakow
witam. sprawdz wtryskiwacze czy nie przelewaja!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 18:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Boban26 napisał(a):
mam zamiar wymienić ten czujnik położenia wałka rozrządu


To chyba nic nie da. Jeśli czujnik jest uszkodzony to poprostu auto nie chce zapalić,a u Ciebie pojawia się problem z DDE. Sprawdź najpierw czujnik podłączając auto pod kompa bo wydatek może być zbędny.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 22:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Tarnowskie GĂłry
kolego miaLEM ten sam problem wymien wtrysk z kabelkiem i powinno pomoc ja mialem te same objawy

_________________
Adam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Może to byc spowodowane wielo rzeczmi.
1.świece żarowe
2.uszkodzone wtryski
3.uszkodzona pompa wtryskowa
4cos z zaworem odcinającym paliwo
bądź poprostu zabrudzony filt siatkowy w zbiorniku.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 330d Problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku!
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 22:56 
Boban25 podjedź do p. Jacka Hernika- lepszego specjalisty od diesli nie znajdziesz w regionie. miejscowość Kozłów. jutro podam Ci nr, bo nie chcę mi się teraz iść do samochodu po wizytówkę.


ostatnio robił moje 330d, stwierdził, że wszystko pod względem mechanicznym jest ok, a błąd jest pod względem elektronicznym.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 08:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Radom
z tego co pamiętam po zdiagnozowaniu go kompem to był jakis problem z cisnieniem paliwa na listwie i obiło mi sie o uszy że ten wtrysk z kabelkiem chyba jest odpowiedzialny za to,bo to cisnienie czasami sie pojawia takie jak powinno byc i auto odpala lub jest bardzo słabe ,na tyle słabe że auto nie moze zapalić,czy ten wtrysk z kabelkiem to jest ten regulator cisnienia na listwie czy jeszcze jest jakiś inny i gdzie on sie znajduje?i chciałem zapytac w którym tym kozłowie w naszym regionie jest ten fachowiec od diesli bo tych wiosek jest troche dużo,najlepiej jakby kolega napisal mi numer tel.Pozdrawiam wszystkim terrorystów z Bawarii i dziękówa za rady!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 13:41 
Boban26 napisał(a):
w którym tym kozłowie w naszym regionie jest ten fachowiec od diesli bo tych wiosek jest troche dużo,najlepiej jakby kolega napisal mi numer tel.


Z Radomia jedziesz na Kozienice, jakieś 1,5km za rondem masz po prawej stronie cmentarz i skręcasz w lewo na Kozłów, jakieś 5km jedziesz cały czas główną drogą i będzie reklama Jacek Hernik naprawa diesli, nie mogę znaleźć wizytkówki, więc nr Ci nie podam.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 104 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL