BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E-39] Stukanie w okolicy pokrywy silnika - rozwiązanie
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 14:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Kuj-Pom
Chciałbym się podzielić moimi ostatnimi doznaniami z moją 2-litrową E-39 M52.
Pewnego dnia po uniesieniu maski usłyszałem równomierny niemetaliczny stuk dochodzący z okolic pokrywy silnika, wystepował bez względu na temperature silnika, obroty i inne, poprostu był słyszalny cały czas. Niektórzy moi znajomi twierdzili, że nic nie słyszą jednak dla mnie był to powód bezsenności i ciągłych nerwów.
W warsztacie od razu stwierdzili, że winę ma zawór sterujący ciśnieniem na listwie paliwowej i oczywiście go wymienili (250zł), usterka minęła na krótką chwilę.
Po podłączeniu pod komp ukazał się błąd silnika, który skierował mechaników na czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik został wymieniony (350zł). Cała operacja 800zł :kwasny:
Po tych zabiegach problem zniknął.
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 22:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
Witam mam pytanko. Mam ten sam problem w e36 2.0 vanos. Pewnie to tez ten czujnik:/ Cos sie stanie jesli tego nie zrobie? Jakie moga byc komlikacje? Wiesz moze? Trudno bylo go wymienic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, 08:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Kuj-Pom
Siemka. Komplikacji z wymianą nie było, mechanicy zasygnalizowali że po dłuższym czasie może dojść do uszkodzenia wtrysków ponieważ czujnik podaje na nie zbyt wyoskie ciśnienie paliwa, o innych zagrożeniach nie było mowy.
Mysle, że nie jest to gardłowa sprawa ale dla świętego spokoju lepiej zrób coś z tym bo potem koszty mogą być wyższe.
Pozdro :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 00:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
Dzieki wielkie za odzew. A nie wiesz czy samemu ciezko to wymienic? Warto bawic sie w uzywke?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, 14:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Kuj-Pom
Sorry za późną odpowiedź - niestety samemu nie grzebałem więc nie poradze jak to zrobić itd. Może popytaj starszych użytkowników E39 na forum.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 10:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
dzieki wielkie i tak. Chociaz dowiedzialem sie co jest. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL