Dziekuje za odpowiedz. Może napisze co i jak, bo może komus się to przydac. A wiec ta blokada lubi swirowac, a może lepiej powiem ze E60 lubi płatać figle ze swoja elektronika

A wiec podjechałem do kolegi co dobrze ogarnia programowanie, Dis'a, inpe itp... Przetrzepal autko swoim kompem i wyszlo ze blokada wyswietlila się od spadku napięcia. Wspomne ze auto jest z 2007 roku i od nowości jeździ nadal na fabrycznej baterii od nowości. A ze auto stało 7 dni bez odpalania, to spadek napięcia mogl mieć miejsce i wywalilo oto taki blad.
Postepowalismy wedle instrukcji:
1. TOOL32 >> otworzyć plik ELV.PRG i wykonać:
- odczyt błędów
- kasowanie błędów
- inicjalizację
1. Odpalamy DIS, łączymy się i wykrywamy model/moduły (std. procedura)
2. Klikamy na Function selection (z lewej od dołu) i wybieramy w kolumnie Functions: Service functions/Drive/CAS i
w Components dwuklik na Reset internal ELV fault counter
3. Po wybraniu 'reset ELV', klikamy na Test schedule. Zaznaczamy w Own test schedule: Reset internal ELV fault
counter i [>] (zielona strzalka po prawej od dołu)
4. Zaznaczamy [1] (czyli Continue service function) i ponownie [>]
5. Czekamy kilka(nascie) sekund...
6. Po zakończeniu można już skasować błąd.
7. Klikamy na Control unit functions i kasujemy błędy z CAS Car Access System
8. „Czerwona kierownica” znika
pozdrawiam