Kamiljankes napisał(a):
1.6 benz 122km 2008r, 138tys przebiegu(realne kupilem od pierwszego właściciela w Niemczech).
Dzięki Tomek za podpowiedź poszukam kogoś z ISTA
Ewentualnie może przegranie softa coś by pomogło?
Bo dziwne, że wcześniej wszystko było ok a nagle po wymianie się „ścięło”?
Pytałem o przebieg, ponieważ w niektórych benzyniakach z przebiegiem powyżej 300tys.(licznikowym) nie ma możliwości skasowania inspekcji oleju. Producent przewidział tylko jedną czynność w ich przypadku. Wyłączenie informacji o inspekcji olejowej i informacja dla właściciela, że odtąd ma pilnować terminu wymiany samodzielnie.
Coś takiego przerabiałem w E91 N46 2007r.
Najczęstszym powodem problemów ze skasowanie inspekcji olejowej jest problem z komunikacją z czujnikiem poziomu oleju. Nie oznacza, to, że akurat sam czujnik musi być winowajcą. Najczęściej na wspólnej linii BSD komunikują się także alternator, elektryczna pompa wody czy klema IBS