Witam jako,ze nie zaglądałem długo a naszło mnie wczoraj,wyjmuje koło zapasowe a tam ze szklanka wody.Woda stała tutaj jak zaznaczone na czarno w kółko tutaj było jej najwięcej.A tutaj gdzie strzałki czarne to mi weszła pod to ''coś'',wytarłem dzisiaj wszystko,wysuszyłem suszarką ile mogłem,odkurzaczem by wyssać tej wody.Ale ta mata czy jak to się nazywa to fabrycznie bodajże sklejone jest,tego nie da się zdjąć by nie uszkodzić a kupić czegoś takiego osobno się nie da tylko razem z wnęką koła jest..
https://zapodaj.net/bc5c2f6ef2c3b.jpg.htmlTutaj jak ta rdza jest ona jest tylko tutaj gdzie widać czarne w koło,ze więcej to efekt tego,że nakładałem na to corotanin na rdzę małym pędzelkiem.Od spodu tutaj jak wnęka koła jest dość dobrze,powierzchowna rdza,nie jest to rdza na wylot tylko jak woda stała to się zrobiła we wnęce
Po nowym roku moze luty chciałbym to oddać tylko ile takie coś może kosztować ? i jak wyglądała by procedura napraawy tego? czyszczenie do gołej blachy miejsc gdzie rdza a potem malowanie całej wnęki? czy tylko tutaj jak koło w sensie malowanie tylko tutaj gdzie ruda a obręczy w koło już nie? bo nie wiem jak to i jak w przypadku lakieru? bo to nie jest lakier taki jak na aucie to jak z doborem lakieru bo wnęka jest jaśniejsza niż lakier auta.. nigdy nie malowana oe lakier na niej sprawdzana kiedyś czujnikiem
To na czarno zrobiło się po tym corotaninie bo on ma zneutralizować to co jest i jak zrobi się czarne to dalej ruda nie postępuje,ale przecież psikać po tym lakierem jakimś to tez bez sensu bo to trzeba wnękę cała bo pojedynczo to będzie widać..
podsunie ktoś jakiś pomysł?
i skąd ta woda tam się wzięła? z lamp tylnych nie leci,z poduszek amortyzatora też nie widać,jedynie tutaj jak ta zaślepka(nie ma jej na zdjęciu bo ją wyjąłem) ale jeżeli z góry jest zaślepka a pod spodem normalnie masa bitumiczna oryginalna to jakim cudem woda przedostała by się przez masę a potem wylała zaslepką?