BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] cos stuka na wolnych obrotach
PostNapisane: 9 lutego 2008, 15:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Zielona GĂłra
w okolicach sprzęgła,gdy zatrzymuję się i silnik chodzi na wolnych,przez chwilę slychać dziwny dzwięk,ale to raczej nie z silnika choć nie mam pewności,jest słyszalny w kabinie,
czy to czasem nie coś poważnego

_________________
siemka


Ostatnio edytowano 11 lutego 2008, 23:40 przez pepepiotrus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 16:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakow
trudno zdiagnozowac to bez samochodu,ale moze to byc rura wydechowa mocowanie sie zerwalo ibije po karoseri musisz jechac do kogos kto sie zna

_________________
darekbmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Zielona GĂłra
to raczej cos innego bo na jałowym nie stuka tylko jak się zatrzymuję,
jakby cos nie tak z serwo hamulca,albo sprzęgła,albo zbyt małe obroty wolne,ten stuk trwa 20 sekund,
obawiam się że to może wtryskiwacze,ale silnik jest słyszalny jakby miarowo chodził,
muszę zrobić wiecej obserwacji nasłuchu bo ciężko odseparować te dzwięki gdy rzędowa 6-ka sobie spaceruje

_________________
siemka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakow
u mnie jest cos takiego ale bardzo ciche jak dowiesz sie co to to napisz do mnie czesc

_________________
darekbmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Zielona GĂłra
witam urzytkowników TDSów.
mam pytanie,może ktoś się z tym spotkał już,
zaraz po hamowaniu,gdy obroty juz spadną do wolnych,ale jeszcze trzymam noge na hamulcu zaczyna coś wibrować jakby silnik chciał zgasnąć,ale to chyba nie silnik,nie wiem co to moze być,zanika po kilku sekundach,potem na wolnych juz tego nie ma,
obroty na wolnych to jakieś 650 i chyba zdecyduję się je podnieść
proszę o sugestie.
to napewno nie rura.
nawet nie moge tego zlokalizować bo zanim wysiądę z auta żeby zajżeć pod maskę to już zanika,to się dzieje w ostatniej fazie hamowania,gdy juz stoję

_________________
siemka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 08:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: cz-wa
koło dwumasowe ....pewnie...

_________________
530d-2000r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 15:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Olsztyn
pepepiotrus napisał(a):
witam urzytkowników TDSów.
mam pytanie,może ktoś się z tym spotkał już,
zaraz po hamowaniu,gdy obroty juz spadną do wolnych,ale jeszcze trzymam noge na hamulcu zaczyna coś wibrować jakby silnik chciał zgasnąć,ale to chyba nie silnik,nie wiem co to moze być,zanika po kilku sekundach,potem na wolnych juz tego nie ma,
obroty na wolnych to jakieś 650 i chyba zdecyduję się je podnieść
proszę o sugestie.
to napewno nie rura.
nawet nie moge tego zlokalizować bo zanim wysiądę z auta żeby zajżeć pod maskę to już zanika,to się dzieje w ostatniej fazie hamowania,gdy juz stoję

Potwierdzam-raczej kolo dwumasowe

_________________
BOA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Zielona GĂłra
dzięki za radę,przeanalizuje to
ale dzisiaj poznałem nowe objawy,
właściwi te skoki obrotów,wibracja,i tak jakby silnik chciał zacząć szarpać ale nie szarpie bo zaraz to zanika to sie dzieje gdy auto się toczy zaraz po chamowaniu czy wytracaniu predkości np,przy dojeżdzaniu do stopu czyli przy bardzo małej prędkości prawie 0km/h.
a podejrzewałem hamulce(serwo),ale to chyba nie one.
i drugi objaw w tym momencie gdy to sie dzieje to ekonomizer pokazuje zużcie paliwa a nie powinien bo nogę mam na hamulcu od dłuzszego czasu.
więc w tym wypadku podejżewam kompa że źle steruje dawką,
podejzewam też pompe bo napewno z nia cos nie tak,bo słabo odpala na ciepłym a że była regenerowana to podejzewam jej sprawność na 80%
no i najważniejsze,co to jest koło dwumasowe i gdzie sie znajduje,
dzięki

_________________
siemka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL