 |
Zacna persona forum |
 |
Posty: 2174 Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych Moje BMW: 320d,328i,540i,740il Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
|
Każdy r6 po m52tu pobiera olej, czasem można trafić na n52b25 bez tego problemu, ale to ciężki temat a dochodzi valvetronic, który po tylu latach/km będzie wymagał ingerencji, sam wałek dość drogi jest lekko mówiąc. Jeżeli chodzi o v8 to najlepiej zatrzymać się na m62tub44, ponieważ następca, czyli n62 to dwa wałki valvetronic i ogólnie nie daje o sobie zapomnieć (mam stałego klienta z 645ci więc co nie co wiem). Mam e39 540i od niedawna ale zrobiłem już dwie większe trasy i oleju nie pobiera, przebieg to 333 tys. km., zdecydowanie polecam, mam też m52tub28 w e46 od przeszło 4 lat, więc porównanie jest.
_________________ INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA
POMOC PRZY OGLĘDZINACH TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl
|
|