Witam, mam problem ze swoim BMW 3 e90 318i. Po zakupieniu auta, w drodze powrotnej do domu, przy120km/h zapalił się żółty check (przed tym było szarpnięcie i spadek mocy oraz smród benzyny w środku auta). Dziś mija 3 miesiące od zakupu auta i żąden mechanik mi jeszcze nie pomógł. Kody błędów: 1.Aktywacja termostatu-2EF7 2.Moduł DME: Ogrzewanie czujnika tlenków azotu-2AF0 3.Czujnik tlenków azotu-Usterka elektryczna-2AF4 4.Czujnik tlenków azotu, liniowa sonda lambda-2AF2 5.Czujnik tlenków azotu, binarna sonda lambda-2AF6 6.Regulacja ciśnienia oleju silnikowego-statyczna'-30C1 7.Temperatura sondy lambda przed katalizatorem-2CAA 8.Wypadanie zapłonów-Cylinder 4-29D0 9.Ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem-działanie-2CA6
Po wykasowaniu błędów i 10 kilometrowej przejażdżce zostały tylko: 1.Aktywacja termostatu-2EF7 2.Moduł DME: Ogrzewanie czujnika tlenków azotu-2AF0 3.Czujnik tlenków azotu-Usterka elektryczna-2AF4 4.Czujnik tlenków azotu, liniowa sonda lambda-2AF2 5.Czujnik tlenków azotu, binarna sonda lambda-2AF6 6.Regulacja ciśnienia oleju silnikowego-statyczna'-30C1
Ktoś jest mniej więcej w stanie mi pomóc i naprowadzić?
|