BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Bicie w kierownicy przy 80km/h
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 20:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
mam bicie w kierownicy przy 80km/h i tylko przy tej predkosci oczywiscie przy hamowaniu tego nie ma tylko jak sobie jade okolo 80km/h i podobno tak slyszalem ze to sa do wymiany tuleje gornych wachaczy w przodu tak mial moj kolega i ze te tuleje sie powinno wymieniac po zimie zawsze a u mnie to sie coraz pogarsza i po zimie to wlasnie nastapilo czy ktos z was mial takie cos juz???mialem juz na zimowych oponach i teraz na letnich mam to samo i kola wywazalem juz 3 razy :kwasny:

Zapoznaj się z ZASADAMI Tworzenia nowych tematów.

Tak na przyszłość

robertbmw


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2008, 19:44 przez grimmi540i, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
grimmi540i napisał(a):
ze te tuleje sie powinno wymieniac po zimie
- o tym nie slyszalem

moga byc tuleje a moze byc zle wywazona felga, lub jak to u mnie bylo podbita(deliktanie skrzywiona)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 22:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Mogą być to swożnie wahaczy - w moim przypadku tak właśnie było, co prawda nie w E39 ale w E36.

Polecam zajrzeć jeszcze do tego tematu:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=977

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 22:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
aha a jak to srpawdzic dokladnie co to jest???w serwisie krzykneli mi 850zl.za geometrie kol bo powiedzieli ze inaczej sie nie dojdzie co to jest wiec troche drogo jutro zaloze od kolegi cale kola przeloze i sie przejade i zobacze czy bedzie bicie czy nie bo u niego akurat jest OK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 22:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Podjedź na jakąś stację diagnostyczną gdzie wkładają auto na rolki.
Koszt kompleksowego przebadania zawieszenia na tych 'trzepaczkach' nie powinien przekroczyć 50 PLN.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 22:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: usa
czyli pojechac tam gdzie przeglady sie robi??no moze sie jutro przejade ale u nich kiedy bym nie byl to wszystko jest zawsze dobrze no ale zobacze jutro tam tez pojade,kurde nie lubie jak cos nie tak jest u mnie w samochodzie musze jak najszybciej dojsc co to jest :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 23:08 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Na stacji kontroli pojazdów powinni mieć takie coś.

Fachowo to się nazywa 'ścieżka diagnostyczna zawieszenia' a nie fachowo 'trzęsawka'.
Zapytaj czy coś takiego mają i powiedz że chodzi ci o zdjagnozowanie problemu bicia przy 80km/h.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 23:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Kyokushin napisał(a):
Na stacji kontroli pojazdów powinni mieć takie coś.

Fachowo to się nazywa 'ścieżka diagnostyczna zawieszenia' a nie fachowo 'trzęsawka'.
Zapytaj czy coś takiego mają i powiedz że chodzi ci o zdjagnozowanie problemu bicia przy 80km/h.


chyba szarpaki:) trzesawka to w słowniku właścicieli Opli :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2008, 23:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 138
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: ALPINA B5 Biturbo
Garaż: Ex: E38 740i, Alpina B10 V8, Alpina B5S,
Podjedź na warsztat który już rozkminił nie jedną bawarkę.....inni niech sie nie uczą na Twoim aucie....pamiętaj, w takim aucie jak /twoje nawet najmniejszy luz to natychmiast wymiana....luz w jednym elemencie powoduje powstawanie w kolejnych....zacznij od zamiany felg - przód / tył a skończ na badaniu końcówek drążków ....przez net trudno to diagnozować...jeśli jest to element zawieszenia to zapewne za chwilę efekt się nasili

_________________
GALERIA ALPINY
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 17:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
Chciałbym dodac ze jesli masz mały luz to ci na sciezce nic nie wykaze a bicie będziesz miał ja przechodziłem przeglądy i nic diagnosta nie mówił a jak przejezdzałem po nie równosciach słychac było stuk wachacza . fachowcy w temacie wachaczy wiedzą ze niema jak łomik
2 to zakladanie kół dobrze zebys miał pierscien centrujący przy zakładaniu fel 3śruby w kolejnosci takiej jak jest w instrukcji wbrew pozorom ma to znaczenie .

_________________
BMW KLUB SZCZECIN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 17:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 122
Lokalizacja: Szczecin
Chciałbym dodac ze jesli masz mały luz to ci na sciezce nic nie wykaze a bicie będziesz miał ja przechodziłem przeglądy i nic diagnosta nie mówił a jak przejezdzałem po nie równosciach słychac było stuk wachacza . fachowcy w temacie wachaczy wiedzą ze niema jak łomik
2 to zakladanie kół dobrze zebys miał pierscien centrujący przy zakładaniu fel i3 )śruby w kolejnosci takiej jak jest w instrukcji wbrew pozorom ma to znaczenie .

_________________
BMW KLUB SZCZECIN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 18:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: Polska
tuleje gumowe górnych wachaczy lewa prawa strona i nie bedzie drgań 60 zł od strony robocizna a i 80 zł za tuleje od sztuki

_________________
Objazd z miasta na 18-stkach
Nie przestaĂŚ! WrĂłciĂŚ na 20-stkach

____/ :niepewny: :luka: \____
___(oo==00==oo)___
___[_]...........[_]____


Panie w³adzo ma pan racje, niestety zdarzy³o mi siê przekroczyÌ prêdkoœÌ.
Zdaje sobie sprawĂŞ, Âże byÂło to bardzo nieodpowiedzialne,
Âże naraziÂłem innych uczestnikĂłw ruchu na niebezpieczeĂąstwo,
ale jechaÂłem szybko, gdyÂż lubiĂŞ zapie****** :F


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 118
Lokalizacja: goleniĂłw
mam podobny problem.bicie mam tylko na kierownicy,czasem mniej lub więcej.bicie mam przy trzech różnych prędkościach.kupiłem nowe felgi,nowe opony i nic.wymieniłem gumy drążka drgań skrętnych i wszystkie drążki jakie miały choćby minimalny luz i nic.robiłem zbieżności przodu i tyłu kąty,wyważeń na starych kołach chyba z 10 i nic.pierścienie centrujące felg-nic.bicie czasem przenosiło nawet na fotel kierowcy i pasażera.,czasem na podłogę-wszystko delikatnie.teraz felgi zalożyłem na piastę na ciasno i nic.więc te prace na nic się zdaly.szukam podpowiedzi zatem co dalej zrobić.auto nie bylo bite.

_________________
jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL