Tak zrobię, podjadę na podnośnik, ale lepszy by był kanał bo koła stoją na podłożu i jest jakieś obciążenie, ale może wyjdzie też na podnośniku. A jak to coś w maglownicy to naco muszę się przygotować, zestawy naprawcze coś zmienią? jak to się je ...
Pozdrawiam
[ Dodano: 19 Listopad 2008, 12:59 ]
Odkopuje,
nie miałem czasu, aby to sprawdzić wcześniej, ale teraz mam trochę wiecej informacji. Stuki dochodzą jakby z łącznika/ków(krzyżak) tych co widac na rysunku, jak pomacałem to wlasnie na nich czuc najwieksze stuki. Poza tym jak sie pozmienia ustawienie kierownicy, tzn. porusza gora doł, wyciągnie na maksa kierownice, to na jakis czas sie zmniejsza, po jakims czasie znowu sa takie same. Nie wiem jak dokladnie stwierdzic czy to luz na maglownicy czy cos innego, ale jak bylem pod autem, to stuki dotykajac maglownicy byly mniejsze niz na tym pierwszym laczniku od maglownicy, i na drugim tez było bardziej czuc, niz na maglownicy.
Z tego co widze to tych łączników samych się nie da wymienić więc prawdopodobnie całą kolumnę

Co obstawiacie, jak poznac czy to luz na maglownicy czy na czyms innym ???
