BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Kierownica nie odbija do konca
PostNapisane: 24 września 2008, 12:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Wwy
Witam!
Od nie dawna jestem posiadaczem BMW e39 97' 2.0i.
Mam problem z kierownica ,ktora nie odbija do konca,do pozycji "zero" zostaje ok 10-15cm zarowno w prawo jak i w lewo,trzeba dokrecic kierownice na wprost.
Zbieznosc jest ok.dzis sprawdzalem na stacji diagnostycznej,luzow nie ma,olej we wspomaganiu w normie-wyciekow tez nie ma.

Czy moze byc to winna maglownicy?Slyszalem ze jest tam jakas sruba regulacyjna i byc moze byly jakies luzy i ktos skasowal te luzy ta sruba regulacyjna i teraz kiera nie odbija do konca??
Jezeli to winna tej sruby to czy mozna poprzez regulacje ustawic to jak nalezy?

Chyba,ze moze to byc cos innego prosze o sugestie z gory dziekuje i pozdrawiam uzyt.BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
problem z maglownica
Sruba jest do "kasowania" luzow. Niektorzy twierdza, ze tej sruby nie mozna ruszac.
W E36 ciekla mi kiedys maglownica, poprzez dokrecenie tej sruby wycieg zniknal. Problemem byla nie odbijajaca kierownica, po szybkiej regulacji wszystko bylo ok, wyciekow nie ma. Jednak przestrzegam, bo spotkalem sie z opinia, ze po regulacji owa sruba maglownica moze byc do wywalenia.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2008, 15:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Wwy
Wiec na bank to maglownica?
Moze ktos za bardzo skasowal luzy tak ze teraz kierownica nie odbija,moze tak byc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL