BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jaką kupić? Przebieg, spalanie itd.
PostNapisane: 29 września 2008, 12:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Witam, jestem nowym użytkownikiem na forum.
Mam przeznaczone około 32tys. na samochód, zdecydowałem że będzie to bmw.

I tu nasuwa się moje pytanie, zdecydowałem się na silnik 3.0d
Czy 530d przy przebiegu ponad 200tys ma szanse jeszcze pojeździć czy nie opłaca się już w to pakować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 13:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Lokalizacja: BiaÂłystok
Moje BMW: e39 523
Witam

Jeżeli chodzi o silnik to bardzo dobry wybór :ok:

Bmw z przebiegiem 200 tyś napewno przejeżdzi nie jednego japońca z przebiegiem 100tyś oczywiście jak znajdziesz pewny egzemplarz.

Napewno musisz dużo uwagi poświęcić przy zakupie takiego auta, jak kupisz go z kimś kto się zna na BMW to uwierz że napewno się nie wpakujesz i przez nastempne 200 tyś będziesz szczęśliwym posiadaczem BMW.

Śmiało polecam BMW e39 530d :super:

Pozdrawiam

_________________
ZOBACZ MOJE BMW
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25558


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Dokladnie popieram przedmowce...3.0 dieselek bardzo fajny silniczek...no chyba, ze masz kasy na paliwo to polecam 3 literki lub 4 w benzynce :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 437
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57
Łukasz Gajewski napisał(a):
Czy 530d przy przebiegu ponad 200tys ma szanse jeszcze pojeździć czy nie opłaca się już w to pakować?


te auta jeżeli jeżdżą po np. niemieckich drogach i sa dobrze eksploatowane i regularnie serwisowane przejada spokojnie ponad 500tys km a jeżeli są non stop katowane po polskich drogach i serwisowane najtanszym kosztem u sasiada za płotem moga 200tys nie wytrzymać....takie moje zdanie nie kupuj auta ktore jezdzilo po polskich drogach chocby bylo kupione w polskim salonie i regularnie serwisowane.Nie wystarczy wymienic amortyzatorow itd aby auto bylo w idealnym stanie...polskie drogi robią swoje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 17:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tak, tak. Kup i postaw w garażu. Bo po 100tyś po naszych drogach rozejdzie się w szwach. :mur: :mur: :mur:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 18:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 437
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Moje BMW: e60 535d
Kod silnika: M57
no tak jak nie bedziesz uwazał na dziury to sie rozejdzie :orany: ja mam swoje auto dopiero pół rozu a juz slychac pierwsze skrzypienia tapicerki...dodam że drogi w moim mieście są w fatalnym stanie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 19:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Acha, czyli mimo wszystko warto kupić 5-tkę w tym silniku. Dzięki za wypowiedzi, będe szukać czegoś konkretnego. Ewentualnie poradzę sie Was na łamach forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2008, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 25
Lokalizacja: Polska
kupuj kupuj 200tys to normalny przebieg za takie pieniadze ktore masz przeznaczone na fure :]
tylko zeby to auto mialo 200tys anie 500 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 12:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Od lipca tego roku mam 530D Touring z 04-2001r.
Przebieg 214 000km.
Silnik rewelacja. Zwłaszcza przy wyprzedzaniu 80-100km/h lub na 5tce powyżej 110km/h.
Spalanie też rewelacja. Jak chcesz poszaleć to spali w mieście może i ponad 10l ale jak chcesz przyoszczędzić i nie potrzebujesz większych prędkości to zamkniesz się w 7l/100km.
Ja się mieszczę w tych 7 litrach. zrobiłem ponad 5000km i średnia wychodzi 6,5l/100km przy czym dodaję 0,5l na każde 100km bo o tyle zaniża mi komp. Robię codziennie 25km do pracy w jedną stronę. jazda około 110km/h. Ale od czasu do czasu but ;)

Co do przebiegu to trudno znaleźć coś z mniejszym i za te pieniądze.
Nie ma się co łudzić - raczej nikt nie kupuje diesla i tak jak w mojej wersji kombi żeby stał w garażu a później sprzedaje za 30tyś z przebiegiem 100tyś.
Mnie moja wyszła prawie 40tyś. Sprowadzona z Włoch. Czyli do malowania :) . Porysowana ale nigdy nie uderzona.
Nie kupuj bitej.

Jeździła po trasie przez co miała wypiaskowany przód ,ale sprzęgło układ kierowniczy i zawiecha w super stanie.
Lepiej poszukać właśnie takiej " wypiaskowanej " która ganiała po trasach niż igiełki z miasta z takim przebiegiem.
Swojej szukałem ponad 3miesiące. I jako jedyna!!! nie kopciła przy odpalaniu , i silnik chodził równiutko i cicho. Do tego patrz na wydech. U mnie wygląda jak nowy. Tłumiki bez rdzy!!! I nie daj sobie wcisnąć że auto z przebiegiem poniżej 200 000km ma mocno skorodowane tłumiki tym bardziej jak jeździło w krajach gdzie nie sypią dróg solą.
Ale i tak nie odbyło się bez niespodzianek.
Pęknięty kolektor ssący , do wymiany guma pomiędzy wałem a skrzynią biegów oraz stukający wał przy ruszaniu ( siły skrętne na wielofrezie przy krzyżaku ).

Tak więc w tych pieniądzach będzie bardzo ciężko coś znaleźć.
Musisz się liczyć że w tej kasie 530D musi " coś mieć ".


Wracając do silnika musisz liczyć się z kosztami jego eksploatacji.
Za olej castrol edge 0W40 ( 7 litrów ) filtr paliwa i powietrza KNECHTa dałem 500zł !!
Do tego dochodzi ryzyko awarii pompy i turbiny.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 12:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Od lipca tego roku mam 530D Touring z 04-2001r.
Przebieg 214 000km.
Silnik rewelacja. Zwłaszcza przy wyprzedzaniu 80-100km/h lub na 5tce powyżej 110km/h.
Spalanie też rewelacja. Jak chcesz poszaleć to spali w mieście może i ponad 10l ale jak chcesz przyoszczędzić i nie potrzebujesz większych prędkości to zamkniesz się w 7l/100km.
Ja się mieszczę w tych 7 litrach. zrobiłem ponad 5000km i średnia wychodzi 6,5l/100km przy czym dodaję 0,5l na każde 100km bo o tyle zaniża mi komp. Robię codziennie 25km do pracy w jedną stronę. jazda około 110km/h. Ale od czasu do czasu but ;)

Co do przebiegu to trudno znaleźć coś z mniejszym i za te pieniądze.
Nie ma się co łudzić - raczej nikt nie kupuje diesla i tak jak w mojej wersji kombi żeby stał w garażu a później sprzedaje za 30tyś z przebiegiem 100tyś.
Mnie moja wyszła prawie 40tyś. Sprowadzona z Włoch. Czyli do malowania :) . Porysowana ale nigdy nie uderzona.
Nie kupuj bitej.

Jeździła po trasie przez co miała wypiaskowany przód ,ale sprzęgło układ kierowniczy i zawiecha w super stanie.
Lepiej poszukać właśnie takiej " wypiaskowanej " która ganiała po trasach niż igiełki z miasta z takim przebiegiem.
Swojej szukałem ponad 3miesiące. I jako jedyna!!! nie kopciła przy odpalaniu , i silnik chodził równiutko i cicho. Do tego patrz na wydech. U mnie wygląda jak nowy. Tłumiki bez rdzy!!! I nie daj sobie wcisnąć że auto z przebiegiem poniżej 200 000km ma mocno skorodowane tłumiki tym bardziej jak jeździło w krajach gdzie nie sypią dróg solą.
Ale i tak nie odbyło się bez niespodzianek.
Pęknięty kolektor ssący , do wymiany guma pomiędzy wałem a skrzynią biegów oraz stukający wał przy ruszaniu ( siły skrętne na wielofrezie przy krzyżaku ).

Tak więc w tych pieniądzach będzie bardzo ciężko coś znaleźć.
Musisz się liczyć że w tej kasie 530D musi " coś mieć ".


Wracając do silnika musisz liczyć się z kosztami jego eksploatacji.
Za olej castrol edge 0W40 ( 7 litrów ) filtr paliwa i powietrza KNECHTa dałem 500zł !!
Do tego dochodzi ryzyko awarii pompy i turbiny.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 12:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Ale z drugiej strony koleś ma 525tds E39 padła mu pompa. Kupił z przebiegiem coś około 250tyś. Sam jej nie oszczędzał i zrobił ponad 100tyś.
Przy okazji regeneracji pompy okazało się że ma przejechane prawie 600tyś :) .

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL