BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] twarde węże, bąbelki w płynie, czyżby uszczelka pod gł
PostNapisane: 9 października 2008, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Wa-wa
Witam
Panowie 2 miesiące temu rozwaliło mi zbiornik wyrównawczy jak byłem na południu Europy i stałem w korku, skleiłem i zacząłem się przyglądać bo koledzy mi mowili ze to uszczelka pod głowicą pewnie poszła.
O Tamtej pory zrobiłem 3tys km i narazie jezdze na sklejonym zbiorniku.
- węże płynu chłodzącego są twarde,
- w płynie czasami widać bąble,
- wody raczej nie ubywa, przynajmniej nie zauwazyłem,
- wskazówka temperatury nigdy nie drgnęła ze środkowego ustawienia, czyli temperatura jest OK,

proszę was o porady co moge sprawdzić jeszcze, narazie wymieniłem pły chłodzący.

CZY KTOŚ Z WAS MA KOLEGĘ BĄDŹ WARSZTAT KTÓRY POSIADA URZĄDZENIE DO SPRAWDZANIA OBECNOŚCI SPALIN W PŁYNIE CHŁODZĄCYM ???

A MOŻE KTOŚ POSIADA TAKIE URZĄDZENIE JAK TUTAJ NA ALLEGRO:
http://www.allegro.pl/item429962145_tes ... zenia.html

Pozdrawiam i proszę o wszelkie wskazówki, każda pomoc mile widziana


Ostatnio edytowano 10 października 2008, 06:55 przez jurek13, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2008, 23:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Uklad dobrze odpowietrzyles??

Odpowietrz dokladnie ukald.Masz nie odpowietrzony tak jak trzeba i stad te bombelki w wodzie/plynie.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2008, 15:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Wa-wa
Witam
uklad raczej dobrze odpowietrzony, ale jeszcze oczywiscie poprubuje,
ma ktos jeszcze jakies pomysly?
a moze namiary na kogos kto ma ten wskaźnik obecnosci spalin w płynie chłodniczym?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 20:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Wa-wa
Witam
nikt nie ma znajomego z tym testerem do badania szczelności układu chłodzenia???
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 20:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
nie napisaleś, czy pompa wody sprawdzona, termostat czy się otwiera, ale pewnie tak bo temperatura nie rośnie, u mnie twardły węże, ale słychać było pompe wody, że coś charbosi i do zbiorniczka wyrównawnczego z góry nie wracał płyn, a temperatura też idealna na wskaźniku. Sprawdź pompe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL