wiesz, to nie ma roznicy jaki to auto, w kazdym wyglada tak samo .... rozgrzewasz silnik zeby olej dostal plynnosci bo zimny jest gestrzy, wjezdzasz na jakis kanal, wchodzisz pod auto, odszukujesz miske olejowa i tam powinienes zlasc korek, odkrecasz go z umiarem, podstawiasz cos i wtedy wyjmujesz korek i leci olej ... trzeba uwazac zeby sie nie poparzyc bo struga oleju bedzie duza jak od razu wyjmiesz korek. zostawiasz tak auto na 10-20 minut olej scieknie. bedzie go dosc duzo okolo 5-6 litrow filtr oleju jest w przedziale silnika, odszukujesz odkrecasz nakretke zdejmujesz dekiel i w srodku bedzie filtr, wyjmujesz stary wkladasz nowy zakrecasz, wtedy znowu pod auto, zakecasz korek mozesz zmienic tam uszczelke przy okazji. jak auto troche przestygnie wlewasz swiezego oleju, ilosci masz podane w ksiazce obslugi. odpalasz auto, czekasz az lampka oleju zgasnie, jedni radza by przegazowac z umiarem silnik 2000-2500 obrotow inni zeby poczekac az pompa sama pociagnie .... nic trudnego jak widzisz
_________________
|