BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] silnik 2,5 TDS - jaki jest faktycznie?
PostNapisane: 17 listopada 2008, 16:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: W-wa
Witam Wszystkich!

Jestem nowym użytkownikiem forum, i przeglądałem forum, ale jakoś nie znalazłem, odpowiedzi na moje pytanie, otóż mam pytanie co do silnika 2,5 TDS e39 w bmw, czy jest on mało awaryjny, i czy warto zainwestować w bmw z tym silnikiem?

z góry dzięki o wszystkie odpowiedzi

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, 19:54 przez maniek1990, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 23
Lokalizacja: Sosnowiec / Pyskowice
Moje BMW: 318 TDS
Kod silnika: M41
Ja mam TDS-a i tu jedno się sprawdza.

Trudno Dociec Sedna.

Lepszy już chyba będzie TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: W-wa
hehe, tylko widze, że Kolega ma 1,8, a tam nie było takich problemów(o jakich słyszałem) typu przegrzewajacy sie blok itp itd. Może Koledzy doradzą jaki silnik i na jakie paliwo wziąć w "5" e39??? Ponoc ten 2,5TDS nie był taki udany, więc diesel odpada, bo na ten 2.0 już mnie nie stać bo za 15 000 z takim silnikiem nie dostane;) Rozmyślałem nad zagazowanym 2.0, więc proszę o pomoc;)

Z góry dzięki

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 21:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: MaciejĂłw
hej ja mam ten sam silnik 525tds i nie nazekam na razie ja do tej pory tylko wymienialem w silniku pompe wodna i to tyle a ma go juz ponad rok pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 12:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Starsze diesle BMW nie należały do udanych. Rodzice mieli 318 , wielu znajomych 524/5.
Nie palą mało i osiągi do najlepszych nie należą.
Dopiero nowsze to już duży krok do przodu.
Do tego 15kzł na DOBREGO diesla to STANOWCZO za mało.
Nikt Ci nie sprzeda Bumy z małym przebiegiem za taką kwotę.
Nie ma czegoś takiego ak okazje z BMW.
Albo miało delikatną stłuczkę , tyle że silniki był na siedzeniach ;) albo ma najechane...

Licz się z przebiegami dużo ponad 300tyś.
Poczytaj , popytaj o kosztach napraw takiego silnika.

Koleś który ma " znajomości " w zachodnich komisach kupił 525 Touringa 96r za 17kzł. Sypie mu sie to non stop.
Inny kupił ( rok temu ) igiełkę E34 525 za 15kzł!!!!! - po roku dokładania średnio jak mówił 300zł miesięcznie sprzedał.
Wszyscy którzy mieli 525 ( nie CR ) posprzedawali je.
Za tą kwotę kup i zagazuj benzyniaka.

Przerobiłem już parę BMek i wyznaję zasadę że jak kupować to BEZWYPADKOWE i z dobrze utrzymanym silnikiem!!!
Koszta naprawy zajechanego BMW są niebotyczne.
Mogą znacznie przekroczyć wartość zakupionego auta.

[ Dodano: 18 Listopad 2008, 12:43 ]
A co do benzyniaka.
Jak masz wujka Szwejka to V8 ;)
Jak nie to R6.
Najlepszy 2,8... Na końcu 2,0. Tutaj pomimo 150km nie będzie szaleństw bo auto jest ciężkie. Co nie znaczy że będzie zawalidrogą.
Co do 520 i gazu to miałem przez 4 lata E34 520I.
Kupiłem ją w cenie E39 ale z przebiegiem 104tyś km.
Zagazowałem i zrobiłem 70tyś km.
Trzymałem się kilku podstawowych zasad eksploatacji auta. Nie oszczędzałem jej i nigdy nie miałem z nią jakichkolwiek problemów przy średnim spalaniu w okolicach 11l LPG/100km
Ani z gazem - po mojej przeróbce instalacji gazowej.

Teraz jeżdżą nią rodzice.

Tak więc najpierw sprawdź na jaki silnik Cię stać i szukaj wersji z tym silnikiem.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 16:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: W-wa
dzięki za odpowiedzi, myślałem właśnie nad zagazowanym 2.0, bo jak widać na diesla mnie nie stać;) jeszcze raz dzięki za pomoc

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL