BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Dławienie silnika na wolnych, strzela, brak mocy.
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 12:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Rabka-zdrĂłj
Witam wszystkich.

Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację. Pojechałem do miasta, zgasiłem silnik i wszystko było ok. Gdy jednak wróciłem, zapaliłem samochód i stał się koszmar.
Auto gaśnie na wolnych obrotach, po wciśnięciu gazu do podłogi nie przekracza granicy 2tys obrotów, czasami jednak uda się przekroczyć tą granicę i powyżej 4 tys. chodzi dobrze.

Zdołałem wrócić do domu, ale poniżej 3 tys. szarpie i chwyta muła... a jeśli obroty spadną jeszcze niżej to już ciężko odratować silnik przed zgaśnięciem. Powyżej 4 tys. przyspieszało jak zwykle więc nie wiem co to mogło się zepsuć:(

Podpiąłem dzisiaj kompa i INPA nic nie wykazała... żadnych błędów...

Wyciągnąłem także przepływomierz i blosa i odpaliłem, odpalił, nie zgasł na wolnych, ale dalej chodził dziwnie, strzelał, wkręcał się trochę lepiej, ale raczej to chyba nie przepływomierz...

Dodam jeszcze, że samochód odpala za każdym razem bez problemu, jednak po chwili gaśnie:(

BMW e39 528i 98r

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 15:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
według mnie wlasnie to bedzie chyba ten nieszczesny przepływomierz. dusi ci samochód i nie daje dobrej mieszanki. ja jak mialem zepsuta przeplywke to mialem podobna sytuacje ale miedzy 1.5tys a 3tys obrotów przebierala dlawila sie a wyzej juz gonila ladnie. no i oczywiscie jak byla zimna to nie trzymala obrotów po zagrzaniu sie chwilke chodzila na wolnych w miare normalnie ale granica tych 1.5-3tys obrotów niestety dalej byla.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 15:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
aha no i jak strzela ci w rure to napewno przestawilo ci przplywke w srodku. niby jest to rzecz nierozbieralna. ale dobry mechanik znajacy temat powinien potrafic ja ustawic. przynajmniej mi ustawil elegancko. autko od niego dostalem sprawniusie oraz ustawial przepływkę pod emisje spalin tak rzeby chodzilo idealnie oraz nie smrodzilo.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 15:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
darosnk1985 napisał(a):
aha no i jak strzela ci w rure to napewno przestawilo ci przplywke w srodku. niby jest to rzecz nierozbieralna. ale dobry mechanik znajacy temat powinien potrafic ja ustawic. przynajmniej mi ustawil elegancko. autko od niego dostalem sprawniusie oraz ustawial przepływkę pod emisje spalin tak rzeby chodzilo idealnie oraz nie smrodzilo.
w aucie z podpisu? mógłbyś mi trochę to ustawianie rozjaśnic? Dawid357 szukaj nieszczelności w dolocie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 15:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
ZObacz ten waz od spodu co jest w kolektorze ssacym .On idzie do krokowego itp.Ja mialem tak samo.......Okazalo sie ze ten waz wystrzelil.Wlozylem i jest ok.Pozdro

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
wiem tylko tyle ze tamn w srodku jest kolo zebate i sprezynka i sie jakos to ustawia i do tego jeszcze jest jakas srubka i cos sie tam kreci ale ja nie wiem jak to sie robi wiec dalej do goscia ktory u nas tylko bmw naprawia.

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 18:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Rabka-zdrĂłj
Popołudnie spędziłem z beemką i oczywiście w pierwszej kolejności posprawdzałem dolot, ale był ok.
Widzę, że znalazła się osoba która trafnie określiła problem: maniek6600
To samo stało się u mnie... wydmuchało połączenie krokowego z kolektorem ssącym.. pewnie "bekło" się silnikowi przy gaszeniu...

Dzięki wszystkim za pomoc, tym razem poszło gładko;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Marek WGR napisał(a):
darosnk1985 napisał(a):
aha no i jak strzela ci w rure to napewno przestawilo ci przplywke w srodku. niby jest to rzecz nierozbieralna. ale dobry mechanik znajacy temat powinien potrafic ja ustawic. przynajmniej mi ustawil elegancko. autko od niego dostalem sprawniusie oraz ustawial przepływkę pod emisje spalin tak rzeby chodzilo idealnie oraz nie smrodzilo.
w aucie z podpisu? mógłbyś mi trochę to ustawianie rozjaśnic? Dawid357 szukaj nieszczelności w dolocie .




No nie w tym aucie wczesniej mialem e34 2.0 12V i mialem tam gaz. wiec lubialo sobie czasem wystrzelic. ale denerwowalo mnie to i ja sprzedalem. i wiecej nie chce auta z gazem. szkoda silnika i czesci. taniej wyjdzie lanie benzyny:):):)(zart) A co do ustawiania to juz pisalem ze gostek mi ustawial, naprawde zna sie na BMW. ja tez raz ustawilem chodzila ladnie, palila elegancko, ale po moim ustawieniu smrodzila. niby jest to nienaprawialna czesc ale jednak Polak zdolny i potrafi :):)

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 23:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
No to rozumiem w klapowym tak ale czytając to co napisałeś i patrząc na auto które masz w podpisie byłem zdumiony ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2009, 23:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Czyli teraz w tej bawarce mam calkiem inny przepływomierz?? myslalem ze dalej jest taki sam, znaczy sie tak samo skonstruowany, tyle ze rozni sie tylko wtyczka :):)ale nie mam zamiaru nic grzebac. chodzi elegancko wiec niech tak zostanie

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 00:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Panowie, zapamiętać, w M52 jest gorący drut a nie jakieś klapki jak w M20.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 00:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
hehe ja mam M50 ale pewnie jest tak samo bo M52 to chyba Vanos tak?

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 00:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Tak dzięki o Boski :padam: teraz zapamiętam :hyhy: Vanos to także m50


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL