BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] usterka zaworu doladowania 2.0d
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: rzeszĂłw
:( wiam wszystkich mam wielka prosbe o pomoc poniewaz moje bmw niedawno kupione jak do tej pory chwalone chce mnie puscic z torbabi a mianowicie brak reakcji turbiny na wyskokich biegach(4,5) przy 3000tys obr na kompie blad zaworu doladowania. bylem z tym w rzeszowskiej turbilandi zgarnol koles 250zl powiedzial ze wymoczyl w jakims gnoju i ma dzialac dzialalo przez dwie godziny a teraz mnie straszy ze to bedzie kosztowac 2600 bo musi wszystkie flaki wymienic bo zaworu nie mozna osobno dostac slimaka chce tylko zostawic ze starej turbiny no i co ja mam robic szukac uzywki czy machera innego ponoc to jakis elektro zawor i ciezko to w ogole zregenerowac na allegro mozna lyknac turbine za 1200 ponoc ledwo smigana warto sie w to pchac ?? pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 18:54 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ta lektura ci pomoze.... http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... padek+mocy
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... padek+mocy :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 18:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
:zalamany:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 07:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: rzeszĂłw
juz mnie chu. strzela zrobilem regeneracje turbiny i nic wjeb. 1200 zl i dalej zacina komputer czyta blad EVturbosprezarki co tu robic turbina na gwarancji ale koles mowi ze jest napewno dobra pomocy!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 12:58 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
przeciez ci podalem tematy....zaworki moga nie wlaczac turbiny lub byc uszkodzone :P
temat masz ....usterka zaworu doladowania....to po co wymieniales turbine :hyhy:
to jest zaworek doladowania....jesli sie myle to poprawdzcie

Obrazek

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2009, 14:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Pisze ci kolega żebyś przeczytał temat a ty jeździsz po jakiś pseudofachowcach i naciągaczach. U mnie turbina jak padła to pluła olejem i do wydechu co sie objawiało niebieskim dymkiem z rury i po odkreceniu rury przed EGR-em było wszystko zawalone olejem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: PÂłock
Ja u siebie też przeczyściłem te filterki na obu zaworach i jest poprawa w przyspieszeniu...ale martwi mnie jeszcze jeden fakt,otóż:Jechałem dzisiaj z prędkością 130km i dalej nic a nic ...więc zwolniłem nogę z pedału gazu i ponownie przycisnąłem i znowu auto rozpędziło sie troche i dalej nic...i prędkościomierz i obrotomierz stał w miejscu zero reakcji na pedał gazu...
nie wiem co jest przyczyną więc prosze was o radę :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 00:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: rzeszĂłw
dzieki panowie szkoda tylko ze nie odczytywalem waszych odpowiedzi na czas wymiana elektrozaworu zalatwila sprawe sypalem 200k/h jedyny moj problemem jest to ze jestem laikiem i zarobilo na mnie kilku kowali ale jak ci ktos wciska kit ze elektro zawor jest w turbinie i kosztuje to 2600 bo solo tego nie ma tylko caly zestaw czyli wszystkie flaki turbiny... zrobilem to w mielcu za 1200 bez efektu final jjest taki ze zregenerowalem turbine choc pewnie koles sie nie narobil ale wracajac do tematu unikajcie firmy hoffman rzeszów ma koles monopol na naprawy turbin a chu.. sie niezna choc ma koles kompa i diagnoze mial przed oczami jest koles zlodziejem tyle powiem jeszcze raz serdecznie dziekuje pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL