BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E 36]piszczący pasek wieloklinowy
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą/SÂłupca
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M43B16
jak w temacie piszczy pasek.Pasek wymieniony na gates'a napinacze tez piszczy nadal wymieniłem na contitecha i tez piszczy....Pomocy bo juz mam dośc tego piszczenia:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
moze to lozysko gdzies na napinaczu ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lutego 2009, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: PoznaĂą/SÂłupca
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M43B16
sprawdzone i nasmarowane to ewidentny pisk paska bo jak przejade po pasku szarym mydłem to ustaje :wstyd:ale nie mam zamiaru zmieniać na trzeci pasek wydaje mi się że przyczyna jest gdzie indziej tylko nie wiem gdzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2009, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: Szczecin
A patrzyłeś czy przestaje piszczeć po posmarowaniu górnej (gładkiej) czy dolnej (wielorowkowej) strony paska? To umożliwia wykluczenie czy wyrobione są rolki/napinacz, czy też pasek slizga się na kołach pasowych.
U mnie było podobnie, tzn. każdy kolejny magik wymieniał pasek lub zwalał winę na rolki, napinacz, etc., ale pisku usunąć nie potrafił. dopiero chłopaki z Car Fixu podeszli do sprawy profesjonalnie, sprawdzili z której strony piszczy pasek i okazało się że wychechałany jest otwór mocujący napinacz. Po wymianie zero piszczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL