BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] czy elektryk mógł popsuć alternator?
PostNapisane: 13 lutego 2009, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 33
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40
mam pytanie

mechanik robił mi alternator ok
podłączył masę z czerwonym kablem i zaczęło coś śmierdzieć z jego winy spaliła się dioda jakaś tam wymienił ją podobno ??? nie znam się za bardzo na tym

moje pytanie brzmi czy mógł się uszkodzić alternator dzisiaj mam odbiór a wiec proszę o szybką odpowiedz z góry dzięki.pozdro dla wszystkich


Ostatnio edytowano 15 lutego 2009, 12:01 przez cezis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Mogł spalić regulator napięcia.Jeśli wymienił to ok. Sprawdź czy gaśnie kontrolka aku po zapaleniu.
Pozdawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:03 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 33
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40
a jaki jest objaw tego spalenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Auto się przegrzewa np.,jesli zgaśnie Ci kontrolka aku po zapaleniu to wszystko powinno byc ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 33
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40
po jakim czasie sie bedzie przegrzewac bo jutro w trase ruszam pozabijam ich chyba mechanicy za dyche


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego po zamontowaniu wszystkiego niech mechanik przy tobie sprawdzi napięcie ładowania powinno być około 14,4V
sprawdż też pod obciążeniem czyli światła grzanie szyby itd. powinno być w granicach 14V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 33
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40
Dzięki wszystkim


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2009, 20:27 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
na jednej diodzie to chyba sie nie obejdzie....caly mostek spalil :zdziwko:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 00:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
diody wzbudzające jak się spalą to alternator wogle nie ładuje , napięcie wynosi jakieś 12,4V , więc jeśli przy uruchomionym silniku tyle będzie wynosić to możesz zrobić dla mechnika dym tzn. że zj..... ci alternator. Objawem spanych diód jest niepaląca się kontrolka podczas przekręcenia kluczyka.Regulator napięcia nie ma nic do złego podłączenia, ale możesz do niego zajrzeć czy jet cały , jeżeli tak to diody na 100%. Miałem troche problemów ze swoim aternatorem bo padły mi diody własnie i kupiłem używkę oryginalną i naprawdę jest ok.Jeżeli padły ci diody to nawet nie remontuj ,tylko kup używke, bo diody kosztują tyle co dwa alternatory używane. A jeżeli to regulator to pikuś :ok: powodzenia

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lutego 2009, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 33
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40
koles wymienił mi na używkę pewnie bo tamten alternator padł kompletnie po raz ostatni tam wstawiłem moja ukochana bunie

Dzięki Wszystkim


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL