BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 20:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i 1895ccm wyciek oleju
PostNapisane: 17 lutego 2009, 09:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
witam kolegów
mam taki problem ,niedawno zauwazyłem plame oleju w garażu ,wyjezdzam otwieram klape i widze ze przewód (chyba od EGR) zaznaczone NR1 spadł
a spod uszczelki która jest pod podstawą filtra oleju wydobywa sie olej i to sporo
nic załozyłem przewód i jezdziłem dalej
dolałem troche oleju bo wtedy z full na bagnecie zrobiło sie 1/2
jezdze na Castrol magnatec 10w40 SS
ale teraz (po około 2tys km) juz jest miniumum i pasowałoby to zrobić bo musze olej zmienić
teraz pytanie ,co to za uszczelka i gdzie ją kupić zeby na 100% pasowała i ile jest roboty z jej wymianą
może to kolejna przypadłosć E46 ?? prosze o rady i pomoc
pozdrawiam
Damian
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 09:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Miałem taką sytuację u siebie. Jest z tym troszkę pracy aby dobrać się do tej podstawy ale nie jest to wielki problem. Po odkręceniu podstawy będą tam dwa oringi, które już Ci puszczają olej. Musisz wymienić oba oringi i po kłopocie.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 09:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ehhhh, mi cieknie w E39, silnik 2.8 i tez kicha...sam sie boje wymienic, za duzo rzeczy do wyciagania :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 10:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Spoko. Nie ma tam zbyt wiele pracy. Wystarczy zdemontować filtr powietrza i alternator i cała podstawa filtra jest dobrze dostępna. Klucz 10 na przedłużce i do odkręcenia 6 śrub. Wyciągamy podstawę i po uprzednim wymyciu wymieniamy uszczelki. Składanie to już zabawa.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 10:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Oki, hubi...a duzo oleju mi nie ucieknie????bo w tej podstawie filtra tez napewno jest troche... :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
Dzius ta fotka jest od innego silnika u mnie to jest duza uszczelka a ta twoja to chyba 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
kolego mój drogi niedawno wymieniałem to samo i wiesz co to niebyła uszczelka tylko taki plastykowy zaworek ze sprezynką on styka sie z pokrywom silnika wielkości połowy dłużego palca u ręki jest czarny który tesz trzeba wymienić niezapomnij o tym masz to na schemacie i nie zapomnij sprawdzić czy nie brakuje ci czasem jakis gumowych uszczeleczek posprawdzaj wszystko dokładnie i wyczyścić i filterek też wymień nie są to dłuże koszta w poruwnaniu co mnie czeka teraz pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 15:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
a skad mam wiedziec dokłądnie co to kupić i gdzie to kupić ?? ty zamawiałeś w BMW ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 15:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Schemat Dzikusa: musisz kupić dwa oringi nr 5 i uszczelkę pod podstawę nr 6. Oringi musisz zdjąć i raczej dobrać bo trudno (przynajmniej u mnie w małej mieścinie) dostać ori, bo nie wiedzą dokładnie jakie to są.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2009, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: BELFAST
co do kupna takich małych plastykowych zeczy to naprawde polecam bmw bo to naprawde niebędzie drogie a będziesz miał pewnośc ze przy następnym wymianie oleju nic ci kapac niebędzie i będzie wszystko szczelne zrobisz to sam wszystko to naprawde jest proste rozbiesz może to najpierw i potem szybciutko do sklepu pokasz kolesiowi jak i co i kupuj ale raczej trzeba będzie zamuwić a w sklepie bmw na miejscu byś miał a daj znać jak sie uporasz z tym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL