BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 11:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem przy przyspieszaniu 320d
PostNapisane: 17 lutego 2009, 14:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
Czesc! Moj problem przedstawia sie nastepujaco: przy gwaltownym przyspieszaniu raz przyspiesza dobrze innym razem slabiej. Najbardziej widac to na 4 biegu, gaz w podloge no i ekonomizer na pocztku wskazuje 18-19 litrow i pozniej spada do 13-14, pozniej znow pokazuje wiecej i to czuc jak w jednym momencie przyspiesza szybciej, pozniej wolniej. Tak jakby przez chwile go dusilo, a niekiedy przyspiesza dobrze w calym zakresie. Elektrozawory mam przeczyszczone, zawor EGR tez, turbina ok, przeplywomierz wymieniony na nowy boscha i zrobiona reprogramacja sterownika. filtr odmy wymyty ale nie wymieniony, czy on ma wplyw na moc? i jeszcze nie probowalem dolac tego specjalnego srodka do przeczyszczenia ukladu paliwowego, czy to tez moze przedstawiac takie objawy jak mam. no i jeszcze to co mi przychodzi do glowy to zawor sterowania turbina ale jego nasmarowalem wlewajac wd 40.Filtr powietrza i paliwa tez wymieniony. Prosze o rade


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 18:01 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
wymien zaworek od sterowania turbiny....WD 40 nie jest do tych rzeczy /takie same maja passaty/i wymien filterek odmy :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lutego 2009, 22:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: Warszawa-WesoÂła
Dokładnie tak wymień zawór sterowania turbiny i powinno być Ok, ostatnio robiłem to w samochodzie mojego niedoszłego :) teścia koszt zaworka w ASO niespełna 300zł.

_________________
Pozdrawiam Grzesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2009, 00:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
mi chodzilo o to co jest cieglo od turbiny do tego przykrecone ten podcisnieniowmy do tego wlalem wd40, te dwa elektrozaworki od turbiny o od EGR wyczyscilem acetonem. Uwazacie ze wymiana elektrozaworu tego co jest odpowiedzialny za prace turbiny cos da? i to jest koszt az 300zl. tez je kiedys zamienilem miejscami, bo czytalem ze sa takie same i bylo bez zamian ten od sterowania turbina i od EGR, wiec to chyab nie to


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 10:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 12:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
acetonem to mogles tylko siateczke / filterek/wyciscic a tak go wysuszyles....zdemontuj go i sprawdz czy chodzi a co do ceny ty chyba nie czytasz postow...do Passata kosztuje 120zl

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 13:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
no ale ja zamienilem te elektrozawory od EGR i od turbo i to samo, te same objawy. Jestes pewny ze to wina tego elektrozaworu? I jak po zdemontowaniu mam sprawdzic czy chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 15:30 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
MariuszL napisał(a):
no ale ja zamienilem te elektrozawory od EGR i od turbo i to samo, te same objawy. Jestes pewny ze to wina tego elektrozaworu? I jak po zdemontowaniu mam sprawdzic czy chodzi?

podac nap. 12V musi pracowac /zal. - wyl./ i trzymac jak dmuchasz :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
no ale ja zamienialem te elektrozawory i to nic nie dalo. Co jeszcze moze byc przyczyna tego co opisywalem an poczatku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 21
Lokalizacja: kamieĂą pomorski
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62b44
sprawdz sam zawor recylkulacji spalin tzw. egr a nie zaworki sterujace bo moga byc dobre a przyczyna moze tkwic w samym egr chyba ze padl ci przeplywomierz powieterza to jest jeden z wazniejszych czujnikow ktore wplywaja na moc i zuzycie paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:26 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
MariuszL napisał(a):
no ale ja zamienialem te elektrozawory i to nic nie dalo. Co jeszcze moze byc przyczyna tego co opisywalem an poczatku?

a skad wiesz ze sa dobre jak nie sprawdzales :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
pisalem juz o przeplywomierzu ze mam nowke na gwarancji boscha i zrobiona reprogramacje sterownika. i EGR tez wyczyszczony.No nie wiem, sprawdze najwyzej jeszcze raz te elektrozaworki.No chyba ze przeplywomierz jest nowy ale wadliwy. Moze to przeplywomierz, bo na 4 biegu nigdy nie dobije mi do 20 litro tylko max 18 i na 5 biegu 13-14 a powinno byc 15. No ale kiedys rozpedzilem ja do 210km/h, wiec nie wiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:40 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
EGR mozesz rozlaczyc i nic nie zauwazysz :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 21:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 104
Lokalizacja: WÂłoszczowa
to co mam robic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL