BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Pytanko odnosnie glowicy i uszczelki
PostNapisane: 5 marca 2009, 21:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Czy mozliwe jest, ze przy krotkiej jezdzie przy temperaturze silnika rownej 100 stopni, peka glowica, lub "idzie" uszczelka pod glowica? czy trzeba jednak porzadnie zagrzac silnik az do czerwonego pola?


Ostatnio edytowano 6 marca 2009, 21:08 przez werner18, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pytanko odnosnie glowicy i uszczelki
PostNapisane: 5 marca 2009, 22:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
werner18 napisał(a):
Czy mozliwe jest, ze przy krotkiej jezdzie przy temperaturze silnika pomiedzy 90 stopni a czerwonym polem, peka glowica, lub "idzie" uszczelka pod glowica? czy trzeba jednak porzadnie zagrzac silnik az do czerwonego pola?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
werner18 napisał(a):
Czy mozliwe jest, ze przy krotkiej jezdzie przy temperaturze silnika rownej 100 stopni, peka glowica, lub "idzie" uszczelka pod glowica? czy trzeba jednak porzadnie zagrzac silnik az do czerwonego pola?


Kolego jeśli będziesz katował maszynkę to temperatura ma małe znaczenie. :/

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
No tak, ale ja pytam o co innego ;) Pytam, bo chce wiedziec na przyszlosc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 08:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Od wysokiej temp idzie najpierw uszczelka a głowica cześciej w r6 jest narażona na pęknięcia ale należy się wyszczegac wysokich temp. Nikt nie jest w stanie powiedziec po jakim czasie i jak szybko pękają głowice,ale tak jak powiedziałem r4 jest mniej narażone na pękanie.

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL