BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] stuki w zawieszeniu i plywanie po drodze po wymianie w
PostNapisane: 11 marca 2009, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Toronto/Bydgoszcz
witam!!!!
strasznie mi nosi auto po drodze, mialem wybite wahacze i tuleje, juz je wymienilem. jest lekka poprawa ale nadal sa stuki i co gorsza to pływanie(na rownej drodze nawet odczuwalne, na koleinach tym bardziej)

mozecie doradzić co jeszcze moze być przyczyną??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 20:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Yyy... A na jakich kapciach śmigasz? Szeroki profil ma właśnie tendencję do pływania na nierównościach. Co do tuków...Sprawdzałeś przy okazji wymiany tulei wahacza w jakim stanie są poduszki amortyzatorów?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 21:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
sprawdź amortyzatory.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 21:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 132
Lokalizacja: Augustów
Moje BMW: E65 730d
Kod silnika: M57N
ustaw zbieżność kół,bo po wymianie tulei wachacza trzeba to zrobić

_________________
Krystos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Toronto/Bydgoszcz
krystoforo napisał(a):
ustaw zbieżność kół,bo po wymianie tulei wachacza trzeba to zrobić



zbierznosc ustawiona rzecz jasna. mechanik stwierdzil ze nie mozna ustawic zbierznosci na jednym kole, jest delikatna roznica

co do amortyzatorow, fakt nie sprawdzalem poduszek. moze powinienem pojechac na pomiar??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Toronto/Bydgoszcz
El-Tomaso napisał(a):
Yyy... A na jakich kapciach śmigasz? Szeroki profil ma właśnie tendencję do pływania na nierównościach. Co do tuków...Sprawdzałeś przy okazji wymiany tulei wahacza w jakim stanie są poduszki amortyzatorów?


obecnie na 15' 195/65 zima

poduszek nie sprawdzalem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2009, 23:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: SkarÂżysko-Kamienna
Mam to samo. Tuleje i wachacze nowe... Ale ostatnio wypatrzyłem ze te gumy na drążku stabilizatora sa do wymiany. To może tak stukac. A najlepsze to jest to ze jak wjechałem na trzepaki to nic nie wykryło.... :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 17:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Toronto/Bydgoszcz
Krzysiek1982 napisał(a):
Mam to samo. Tuleje i wachacze nowe... Ale ostatnio wypatrzyłem ze te gumy na drążku stabilizatora sa do wymiany. To może tak stukac. A najlepsze to jest to ze jak wjechałem na trzepaki to nic nie wykryło.... :zdziwko:


mechanik przegladal przod i nic nie znalazl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 17:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
A byłeś u takiego podwórkowego mechanika, czy w normalnym zakładzie gdzie mają konkretną stację diagnostyczną, gdzie mają np szarpaki i mogą sprawdzić komputerowo zużycie amortyzatorów itp?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2009, 20:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
jesli autko plywa to pewnie gumy na stabilizatorze ewentualnie drazki lub koncowki drazkow kier. albo przekladnia kier. u mnie tez plywa autko bylem u 3 magikow zaden nic nie wykryl a okazalo sie ze do wymiany maglownica....ale ja mam e36 wiec to co innego

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL