BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2009, 22:06 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
krzys124 napisał(a):
U MNIE KLIMA WYLACZONA a jest jak pisze , załaczenie klimatyzacji nie powoduje zadnych zmian odsłuchowych .

tylko obroty masz cos nie tak....750 / 800 w automacie....850 / 900 skrzynia manual :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 08:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 515
Lokalizacja: slask
ale wartosci ktore podalem to na podstawie odsluchu , wszak obrotomierz pokazuje co pokazuje :hyhy: nie ma na nim skali jak 700 tak 900

_________________
oto nowy mistrz
http://www.amerykany.v10.pl/galeria/ssc ... 0,jpg.html
a to juz pokonany
http://blog.tmcnet.com/blog/rich-tehran ... on-big.jpg
Firmie VOTUM - powiedz NIE !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 12:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Nie wiem jak jest z silnikiem M47, ale gdy miałem M47N (150KM) cięzko palił, czasami wogole gdy silnik był ciepły.
Błędów komputer nie pokazywał, okazało sie, że wtryskiwacz przelewał góra i trzeba było podjesc do tematu "ręcznie" - konkretny mechanik bedzie wiedział co zrobić..
U mnie walniety był na szczescie tylko jeden... :)
Auto odzyskało wigor, paliło za dotknieciem, mniej kopciło :-) i było dynamiczniejsze :20:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2009, 19:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: WrocÂław
Witam! Jak silnik jest zimny to chodzi normlanie ale jak delikatnie sie podgrzeje to na postoju chodzi pzrez chwile normlanie nagle spadaja na 2 sekundy obroty i ponownie chodzi normlanie i za jakies pol minuty znowu mu obryt spadaja i znowu chodzi normalnie. a z kolei jak pzrejade z bite 40 km. to silnik na postoju juz chodzi cxaly czas rowniutko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 19:08 
mam problem z uruchomieniem cieplego silnika bmw e46 320 d 136km na zimnym pali na dotyk ptyalem w serwisie mowili ze jest uszkodzony wtrysk sterujacy cz ktos mial taki przypadek :szok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL