BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2025, 02:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] ubytek płynu chłodzącego
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 09:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: polska
Witam. Mam problem z płynem chłodzącym w mojej bumie e46 320i na podwójnym vanosie.
Na przejechane 1500 km ubywa mi w zbiorniczku około pół litra. Olej ok, nie dymi, wycieku nigdzie nie widzę. Opcja przegrzania odpada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 09:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Sprawdz czy nie ma nigdzie na silniku takiego białawego nalotu bo płyn jak jest rozgrzany blok to szybko odparowuje. Ewentualnie na tej osłonie pod silnikiem tez się może zbierać wiec tam też zajrzyj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 10:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Może ucieka pompą wody na wisku,zobacz jak jest wyciek będziesz widział nalot i będzie luz na wentylatorze. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 15:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: polska
mój model nie ma wiskozy, tylko wentylator elektryczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 16:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Mam ten sam problem. Dzisiaj zdjąłem dolną osłonę silnika, podniosłem auto i... Niby nic nie kapało, dopiero później po jeździe zaczęło jakby spod jednego z niebieskich korków pod zbiornikiem wyrównawczym. Już sam nie wiem, co jest grane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 18:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: anglia
Witam i pozdrawiam.Moje poprzednie auto to wlasnie e 46 mialem ten sam problem tez szukalem a nic nie bylo widac.okazalo sie ze w tym modelu problemem jest zle umieszczenie zbiorniczka wyrownawczego plynu chlodzacego.jest on tak umieszony ze przy pewnych pochylach silnika ociera o niego kolo po ktorym pracuje pasek.Delikatne przetarcie i problem gotowy.wymienilem zbiornik i po problemie.nie wiem moze to cos innego ale sprawdz.powodzenia.pozdrawiam

_________________
seba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 18:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Dzięki za info! To faktycznie może być to. Przy najbliższej okazji przyjrzę się dokładniej zbiorniczkowi wyrównawczemu. Klikam pomógł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 19:51 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Wróciłem z oględzin i nic, nie ma żadnych wycieków, leżałem pod autem dobre kilka minut, na zimnym i ciepłym silniku. Czy ktoś wie, do czego służą dwie niebieskie śruby, jedna przy chłodnicy na dole?
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: e39 530d
Do spuszczania płynu z chłodnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 00:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 353
Lokalizacja: Poznań / Konin
Moje BMW: E91 LCI Mpakiet
Kod silnika: N47
U mnie ubytek płynu był spowodowany przepuszczaniem na korku, uszczelka sparciała i troche wydostawało sie na zewnatrz jak złapał ciśnienie, na zbiorniku byl bialy nalot.

_________________
R6 Fanatic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 08:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 58
Lokalizacja: Zawiercie
u mnie tez ubywa a wycieku brak :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 08:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Czy te wszystkie cyrki mogą być rezultatem zapowietrzonego układu? Bo już sam nie wiem. Czy na ciepłym silniku, przy odkręcaniu śruby odpowietrzającej, (po prawej stronie od korka wlewu zbiorniczka) zawsze będzie wylatywać woda z bąblami powietrza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 11:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 22
Lokalizacja: Moskorzew
Moje BMW: [e36]
Kod silnika: M50
Witam. Sprawdz sobie uszczelke pod głowicą, bo to są pierwsze objawy zjechania uszczelki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 11:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Już pisałem w innym temacie odnośnie uszczelki pod głowicą, no to wygląda, że to nie to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 19:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1002
Lokalizacja: Toronto, ON
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Dzisiaj znowu byłem zobaczyć auto. Na zimnym, suchutko, rozłożyłem papier i nic. Odpalam silnik, łapie temperaturę, przygazowałem trochę, otwieram nawiewy na zimny i patrzę, jest kropla ale skąd nie mam pojęcia. Nurkuję jeszcze raz pod auto a tu fontanna, kapie jak :cenzura: . Nadal nie wiem, skąd?! :znudzony: Leci po wężu od zbiorniczka z płynem wspomagania i dalej na stabilizator. Dopiero od góry jak oświetliłem małą latarką LED to widać był dwie małe dziurki, które pod ciśnieniem lały wodę na wąż i dalej na dół, tylko na Boga nie mam pojęcia jak one się zrobiły?! Teraz czy warto kupić coś z Allegro za 150PLN, jeśli w ASO mają za 250PLN..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL