BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 05:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
stones1 napisał(a):
Eulem napisał(a):
Tym czym ja się kieruję to "bicie tarcz". Moje śmigło jest 4 samochodem w rodzinie i korzystam z niego bardzo rzadko - rocznie może robię z 5.000 km. Ale podobnie jak i w poprzednich moich BMW (e36; e34) z których korzystałem w podobny sposób na wiosnę po dłuższym okresie "leżakowania" samochodu w garażu zaczynałem zauważać, że tarcze biją. :zalamany:



moze warto przez pierwsze 200 , 300 km po "lezakowaniu" dotrzec tarcze? kilka razy deliktanie hamowac od 120 do 50 km/h.


obowiazkowo autko musi sie "rozjezdzic" po dluzszym postoju...wiec warto te 200-300km przejezdzic w sposob spokojny i delikatny i dac autku sie wygrzac i rozruszac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
następne bedą albo Zimmermann sport albo Green Staff te staff kolega ma w peugocie i co on z nimi nie wyprawia a nadal są proste i nie grzeja sie tak


green stuff to nie tarcze tylko klocki, tarcze EBC nacinane i nawiercane to Turbo Groove (lub jakieś nowe nacinane ultimax).

Cytuj:
Zimmerman Sport (nacinane, nawiercane) - 240 zl / szt.


Od kiedy zimmerman sport są nacinane i nawiercane? - zmieniły sie ostatnio?

ja mam zimmerman sport u siebie od ok 10tys km. jest ok - hamują nieźle, bicia nie ma, a raczej ich nie oszczędzam(ale to dopiero 10tkm). wyglądają tak:
Obrazek

no, ale niestety pojawiają się też zupełnie inne opinie o tych tarczach(przyznam, że trochę mnie one martwią). przepraszam za link do innego forum, ale to dosyć ważne:
Tarcze hamulcowe zimmerman - kompletny shit, na sr.pl

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Ostatnio edytowano 10 stycznia 2007, 12:33 przez bartus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
szlifowane i nawiercane ;)


moj brat mial ATE Power Disc w 750iL z 87roku i klocki ATE. Klocki wytrzymaly 1500 km, a tarcze po tym "przebiegu" popekaly. I jakie wnioski? ATE kompletny shit... ale jednak to najwiekszy producent i wynalzca wszytskiego co z hamulcami zwiazane.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a ja w swojej e32 750iL zalozylem tarcze Brembo i klocki ATE, innych wtedy nie bylo, dostepnych bo mialem te wieksze zaciski. Zero problemow, zrobilem okolo 20 000km, pozniej byl crash wiec nie wiem ile by wytrzymaly...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
tylko tam na sr to chyba mowa o tarczach litych, a nie wentylowanych ... przynajmniej tak na zdjęciach to wygląda - nie zmienia to jednak faktu, że troche sie obawiam ;)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
bartus napisał(a):
tylko tam na sr to chyba mowa o tarczach litych, a nie wentylowanych ... przynajmniej tak na zdjęciach to wygląda - nie zmienia to jednak faktu, że troche sie obawiam ;)



ALE ZARAZ ZARAZ... on ZROBIŁ 30 000km na tych tarczach, PODCZAS KTOROCH ZJECHA TRZY (3!!!!!!!!!!! przez 30 000km..... wiec widac JAK jezdzil) komplety SPORTOWYCH (A WIEC TWARDYCH I NIE OSZCZEDZAJACYCH Tarcz) KLOCKOW!!!! Wiec ZIMMERMANN w tym linku potwierdza swoja KLASE.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
też zwróciłem na to uwagę dlatego mam nadzieję, że u mnie wszystko będzie okej. tym bardziej patrząc na ranty jakie zrobiły się na jego tarczy przez 30tkm...

nie odradzam tych tarcz bo naprawdę fajnie się u mnie sprawują. np po gwałtownym hamowaniu na autostradzie ze 170->0 kmh nie było czuć pogorszenia efektywności, nie są to też typowo sportowe tarcze, które "na zimno" hamują słabiej.
no ale im więcej opinii tym lepiej - prawda?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Prawda. WLasnie ranty - a wiec tarcza byla intesywnie eksploatowana, na SPORTOWYCH klockach. Po 30 000km jej grubosc (sadzac po rantach) spadla ponizej wartosci minimalnej, co oznacza ze nalezy ja wymienic BEZWZGLDENIE a nie czekac az sie skrzywi. Po to kazda nowa tarcza ma WYRYTA dopuszczalna grubosc minimalna. A ze po 30 000 zeszla ponizej tej grubosci to zasluga sportowcyh, twardych klocow. I stylu jazdy tamtego pana od Mk3 cokolwiek to za wehikul jest. Golf III chyba tak?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Eulem
Ponieważ do wyczynu nie używam auta, więc może Zimmermann, ale nie sport - "zwykły" nie nawiercany :zdziwko:

_________________
Eulem E39 (523)
[E36/E34]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1150
a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 13:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
do normalnej jazdy nie bralbym ani zimmermanna sport ani klockow sportowych bo komfort spadnie a nie dostaniesz nic w zamian. Co innego gdy jestes prawdziwym szalencem ;) jako kierowca oczywiscie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Eulem
ok. stones - jesteśmy zresztą umówieni na telefon :D to i tak mi doradzisz :rotfl:

_________________
Eulem E39 (523)
[E36/E34]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1150
a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL